raar weer?

Het hoort hier eigenlijk niet thuis maar ik ben even benieuwd: de lucht begint hier zo raar te betrekken, rare groene kleur en het rommelt al flink. is het al ergens echt noodweer?

hier regent en onweert het al een tijdje.wel balen,want ik wilde net boodschappen gaan doen.maar ik heb weinig zin om alles nat te laten regenen.hopelijk klaart het snel weer op.het is wel voorspeld,fikse onweersbuien,brr...ik vind het toch zo akelig.vooral nu er deze maand in 1 week tijd 2 mensen dodelijk getroffen zijn.ik vind t echt eng worden hier in nederland.en mn tuin staat blank,maar daar word gelukkig aan gewerkt.morgen gaat de schop erin en word de ondergrond vervangen en opgehoogd.

Yep! In de buurt van Arnhem, hard onweer en net flinke regen (echt tropische wolkbreuk), nu aan het wegtrekken, dus misschien zo bij jou (was 't niet ergens in Overijssel?). Dochter slaapt lekker door, net haar vader...
Irene

Jaaaaaaaaaaaaaaaa, hier in Elsendorp gaat t r flink op. t regent pijpestelen en onweert flink.. Nou ben ik ontzettend bang van onweer dus ben maar gaan forummen. Beetje afleiding..
Onze put loopt al over dus ik kan nou niet meer naar de schuur lopen...
Trouwens Elsendorp is een klein gat in Brabant vlakbij Uden...
Groetjes Carla

Ja, ik woon in Rijssen, dichtbij Almelo. Het is nog steeds droog maar ik moet de lampen al aan binnen, het is echt donker! Ik heb toch zo'n pesthekel aan dit weer! Bah!

Hier in Nijverdal is het ook al heel donker en begint het flink te rommelen (logisch want heel vlakbij Rijssen ). Heb heeeeel snel de hond uitgelaten. De katten willen niet binnen komen, boehoe. Dus ik heb de achterdeur nog open en ik sta steeds  te roepen.  Bah, ben  een beetje bang van onweer.  

Hier in het Kudelstaartse is het hetzelfde weer als de afgelopen 2 maanden: regen en miezer, met af en toe een onweertje om het spannend te houden. Bleh! Ik wil zomer!!!!

Terug
Bovenaan