raar..

Hoi allemaal,
Nu is het zo dat ik 27 februari ong. ben geworden en dus 24 februari gestopt met de pil. Ben 12 maart wederom gaan bloeden, s'middags beetje donker bloed onderbroek zat onder zeg maar (sorry beetje smerig. volgende dag geen last meer. Als ik volgens mijn cyclus met de pil ong. moest worden was dat rond 25 maart ofzo.. niet geworden wel ontzettende last van menstruatiepijn, toen dacht ik echt ik ben nu ong. geworden ik naar het toilet, niets te zien. Nu dacht ik van de week kan ook nieuwe cyclus zijn door stoppen met de pil 12 maart gebloed dus dan moet ik 1 van deze dagen krijgen, maar tot op heden niets, wel last van veel plassen, wanneer ik veel loopt steken in mijn lies, pijnscheuten door mijn buik! Wat denken jullie? Herkennen jullie hier iets in? Groetjes, Moon

Heel erg bedankt voor jullie reacties!
Als ik rond de 15e nog steeds niet ong. ben ga ik testen, denk nl. steeds dat het door het stoppen met de pil komt. Maar toen ik vorige keer zo'n 4 jaar geleden stopte met de pil ging mijn cyclus gewoon door, werd gewoon de maand daarop normaal ong. Jullie zullen het hier wel herkennen, je denkt (hoopt) dat het raak is, maar dan is toch de gedachte dat je het misschien toch inbeeld! Groetjes Moon

Wat grappig. Ik heb precies dezelfde kwaaltjes. Mijn laatste ongi-dag was 17 maart en mijn volgende ongi-dag (hoop het natuurlijk niet !) zal volgens mijn berekingen 14 april zijn. Gaan we bijna tegelijk op. Ik heb zwangerschapstesten bij Baby Brabbel besteld. Ik denk dat ik 16/17 april ga testen. Groetjes Biaggi.

hallo meiden,
het is niet om jullie depressief te maken maar toen ik gestopt was met de pil ben ik eerst 7 weken niet ongi geweest. toen 2 keer wel met 5 weken ertussen en toen 11! weken niet. En nu net mijn ongi achter de rug.
dus je weet het maar nooit
ik hoop natuurlij kook dat het positief is en dat jullie zwanger zijn maar ik wilde ook even mijn verhaal vertellen.ik dacht ook dat ik zwanger wass en ik was misslijk had gevoelige borsten raar gevoel in mijn onderbuik en noem maar op. liefs nicole

Dames,
Ik zie het wel, ik wacht het gewoon af. Nicole, wat je zegt is waar, je hoort heel vaak dat het even duurt voordat de menstruatie weer op gang komt, daar ga ik ook een beetje vanuit. Alleen heb ik rond mijn nod heel erg menstruatiepijnen gehad een week lang, ik dacht echt dat ik ong. werd, maar niet dus. Ik houd jullie op de hoogte. Succes allemaal, ik blijf mee lezen met jullie!! Groetjes

Terug
Bovenaan