Raar

Vanmorgen ging ik natuurlijk tempen. En wat denk je? Ja, 37.1.
Hoe kan dat nou. Zo hoog op dag 2. En ik bloed ook nog gewoon. Heel helder rood bloed, dus echt ongi.

Ik belde net de doctor, maar die kan ook niet echt verklaren wat er aan de hand is. Het zou kunnen dat ik wel zwanger was en dat het hormoon nog steeds in mijn lichaam zit. Tenslotte heb ik ook nog van die "kwaaltjes" die ik tijdens mijn zwangerschap van mijn zoon ook had. Zoals: de hele dag last van mijn rug. Het eten niet meer lekker vinden waar ik anders niet van af kon blijven. Hoofdpijn. Super emotioneel. Gevoelige borsten.

Nou ja, dat moet dan over een paar dagen wel weer over zijn. Dus....... afwachten.
Toch vind ik het wel raar.

Blijf gewoon afwachten en tempen.

Liefs Tatjana
 
hoi tatjana,
allereerst bedankt voor je superlieve berichtjes!
Dat is echt wel raar ja, dat je temp nu weer hoog is... En is je menstruatie even fel als andere keren?? Ik moet zeggen dat ik kwaaltjes wel herken: rugpijn, dat eten, emotioneel...heb ik ook allemaal last van, maar zoals je weet is ook bij mij onzekerheid troef.
Hou me zeker op de hoogte hé (temp, menstruatie, kwaaltjes), ik wens je het aaaaallerbeste!!
lieks,
kaat
 
Lieve Kaat,

bedankt voor je lieve berichtjes. Je mist er niet een bij mij. Ik vind het echt fijn.

Hoe oud ben jij en sinds wanneer zijn jullie bezig????

Nee, mijn ongi is minder als anders en veel feller van kleur. Ik heb ook geen buikkrampen zoals normaal, echt vreemd.
Afwachten wat mijn temp. morgen is.

Liefs Tatjana
 
hoi!
is je ongi dan lichter van kleur of niet?
ik ben 28, mijn "al" 41, we zijn 2 maanden geleden getrouwd. Ik ben nog maar pas in mei gestopt met de pil, maar omdat ik denk m'n eisprong te hebben gevoeld, vind ik het allemaal een beetje verdacht, hoewel ik steeds denk "och meisje, beeld je toch niks in" ;-)
En jij? hoe oud ben jij en ben jij al lang bezig?
veel liefs,
kaat
 
Hoi Tatjana,

Sorry had niet meer gereageerd op je laatste berichtje aparte naam zeg van je zoontje, heb deze niet eerder gehoord wat is de betekenis ervan?

Inderdaad wat vreemd die verhoging!

Mijn temp is nog steeds hoog, vanochtend: 37,2 en dit is al de 6e dag dat hij boven de 37 zit! ben niet zo thuis in het hoe en wat van deze verhoging is dat juist goed? Heb de 16e mijn NOD dag.

Lees het nog wel,

groetjes: Chili
 
Lieve Kaat,

ik ben 29 en mijn man 39 (bijna 40). Wij zijn in december getrouwd. Onze zoon was daar erg gelukkig mee, aangezien we nog steeds in aparte huizen woonden. We wonen nou in een dorpje vlak bij Groningen.

Mijn bloed is lichter van kleur.

In Januari is mijn spiraaltje eruit gehaald. Toen meer als een week overtijd (28 dagen + 9 dagen overtijd, mijn eigen cycles is 23 dagen). Kwam nog door de hormonen van het spiraaltje.

Heb je ook je eisprong in je temp. gezien?

Liefs Tatjana
 
Hoi Chili,

Hoe was de temp. voordat je je eisprong had??

En hij blijft 12-16 dagen hoger na de eisprong. Als hij 18 dagen hoog blijft, ben je misschien wel zwanger.

Ja, inderdaad een aparte naam, daar gingen wij ook voor. Ik wilde niet dat ons kind een naam kreeg, waar al zoveel mensen mee liepen. We hebben dan ook op internet gezocht hoe vaak die naam voorkwam in de registeres. En hij kwam maar 5 keer voor in Nederland.

Hij betekent: Door God gegeven. Wij zijn gelovig en hij kwam door de pil heen. Dus dat vonden we erg toepasselijk.

Liefs Tatjana
 
dat is grappig, onze en onze husband's leeftijden komen vrij goed overeen :)
en je woont in groningen! mijn zus woont daar ook sinds twee jaar, ik zelf woon in leuven in belgië...
Rond de periode van m'n eisprong was ik m'n temp. nog niet aan 't meten (waar ik nu wel veel spijt van heb natuurlijk). Maar op dag 11 van mijn cyclus heb ik vrij erge buikkrampen en steken gehad in m'n onderbuik en vanaf dag 13 's avonds heb gedurende 2,5 dagen beetje bruine afscheiding gehad (ovulatie of innesteling of niks?)...
liefs,
kaat
 
Terug
Bovenaan