RAAR !!!

Hey hallo,

hoe is het met iedereen??

Met mij best goed ben nog steeds niet ongi, ben ontzettend moe heb pijnlijke borsten.....

Ik kreeg vanochtend van een vriend (die een beetje paranormaal begaafd is) een sms waar instond dat ik zwanger was....heel erg raar!!

Hij zei dat ie droomde dat ik zwanger was!

Jezus voel me beetje maf!

MAar ga pas zaterdag samen met fabbie testen!!!

Nou maar hopen dat ie gelijk heeft!!

Liefs NAtje
 
Hoi
vorig jaar mei belde een vriendin van mij,die ik al een poos niet gesproken had om te zeggen dat ze over mij gedroomd had,dat ik zwanger was.Ze wist echter dat ik gesterriliseerd was ,maar ze had daarna weer over mij gedroomd dat ik een meisje had gekregen.
ik vroeg wanneer ze dat gedroomd had en dat was in de week dat ik bij de gyn was geweest om een evt hersteloperatie te bespreken.
ze wist daar niets vanaf.

geinig he
meerdere mensen hebben gezegd dat ik een tweeling ga krijgen.
nu eerst maar eens zwanger worden.

ik hoop ook dat je sms-vriend het juist heeft,succes zaterdag

Jeanette
 
Hey Natje, erg gaaf hoor, ook wel een beetje eng zomaar een SMSje te krijgen met zo'n inhoud.

Ik heb vandaag een testje gekocht (kruidvat huimerk), zullen we het toch lekker stiekum vijdag al doen? Nu ik hem in huis heb ben ik eigenlijk wel heel benieuwd.

Maar ik wacht als jij wacht, dus jij mag het zeggen ;)

Laten we hopen dat die vriend gelijk heeft :)
Dikke knuffel Fabbie
 
Ik heb ook een keer gedroomd dat een vriendin van mij zwanger was. Ik heb haar dit toen gemaild. Een aantal weken later vertelde ze dat ze inderdaad zwanger was. Op de dag dat ik haar dat mailtje had gestuurd, had ze een test gedaan en die was positief!
 
Terug
Bovenaan