raar...

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

6 dagen voor mijn NOD heb ik 4 dagen bruinverlies gehad. Heel klein beetje bloedverlies. Ik was ook misselijk en gevoelige borsten.
Normaal moest ik op vrijdag mijn NOD hebben. Zaterdag een zwangerschapstest gedaan maar die blijkt negatief.
Nu ben ik nog steeds niet ongesteld. Maar buiten misselijk zijn en vooral geen eetlust heb ik geen verdere symptomen.
Heeft er iemand van jullie dit ook al gehad? Zou ik toch nog zwanger kunnen zijn?
Of kan er mij iemand vertellen vanaf wanneer mijn cyclus dan opnieuw begint te tellen? Kan het zijn dat ik dus een cyclus had van 21 dagen met enkel bruinverlies?

Ik kijk uit naar jullie antwoord!
Groetjes

hoi hoi

jeetje wat lastig...

ik heb ook bruin bloedverlies gehad en volgens de dokter kon ik dat niet zien als een ongesteldheid.. dus moest het gewoon bij mijn cyclus rekenen..

ik blijf vor je duimen want het kan nog alle kanten op

heel veel liefs tobi

Hoi Mama Els,
Als ik jou was zou ik over een paar daagjes nog een test doen. Of evt vrijdag, dan ben je een week overtijd (als je nog niet ongesteld bent geworden ondertussen). Misschien dat het HCG in je urine nog niet hoog genoeg was om aan te tonen ofzo?
Spannend hoor. Hoop dat je het nog een paar dagen kan uithouden om te wachten met testen. Dan geef je je lijf een paar dagen de tijd om ongesteld te worden of om meer HCG aan te maken. Ik kijk uit naar je volgende bericht.
Groetjes, Esther.

Terug
Bovenaan