Raar..

Hoi allemaal,
Nu is het zo dat ik 27 februari ong. ben geworden en dus 24 februari gestopt met de pil. Ben 12 maart wederom gaan bloeden, s'middags beetje donker bloed onderbroek zat onder zeg maar (sorry beetje smerig. volgende dag geen last meer. Als ik volgens mijn cyclus met de pil ong. moest worden was dat rond 25 maart ofzo.. niet geworden wel ontzettende last van menstruatiepijn, toen dacht ik echt ik ben nu ong. geworden ik naar het toilet, niets te zien. Nu dacht ik van de week kan ook nieuwe cyclus zijn door stoppen met de pil 12 maart gebloed dus dan moet ik 1 van deze dagen krijgen, maar tot op heden niets, wel last van veel plassen, wanneer ik veel loopt steken in mijn lies, pijnscheuten door mijn buik! Wat denken jullie? Herkennen jullie hier iets in? Groetjes, Moon
 
nee ik herken er niet veel van plassen begon bij mij pas 2e maand en liespij heb ik nu pas 8e maand dus ik kan je niet helpen ik zou zeggen testen maar dan weet je het zeker iedereen is toch anders zwanger
succes!
 
hoi moon ik had ook m,n menstruatie begin juli 03 en een week later een bloeding en toen zei de huisarts dat het m,n hormonen waren die van streek waren dus zo 8 weken door gestommelt met menstruatie enzo tot ik buikpijn kreeg en naar de gyni werd gestuurt resultaat 8 weken zwanger en dat is door de pil heen gebeurt dus alles kan misschien heb je dan wel een innestelings bloeding gehad vandaar ik heb ook veel lopen plassen en moe zijn dus misschien toch wel een beetje zwanger ik zou je aan raden gewoon een test te doen en dan hopen dat het goed komt en die lies pijn kan af komen van je banden nou succes meid met het resultaat groetjes esmeralda
 
Hoi Moon,
Ik ben inmiddel 7 weken zwanger en heb ook veel last van mijn buik. Vorige week heb ik een test gedaan en die was positief. Verder heb en had ik geen zwangerschapskwaaltjes. Inmiddels heb ik er meer over gelezen en de pijn kan veroorzaakt worden door het oprekken van de baarmoeder.
Als jou bloeding maar 1 of 2 dagen heeft geduurd dan is de kans groot dat het een innestingsbloeding was. Dit gebeurd ongeveer 8 dagen na de bevruchting. Als ik jou was zal ik gewoon een test doen. Dan weet je het zeker.
Ik wens je heel veel succes en hoop op een positief resultaat.
Groet, Dana
 
Heel erg bedankt voor de reacties.
Nu is het zo dat ik in week van mijn "menstruatie" echte menstruatiepijnen had, maar gebeurde niets. Bij die bloeding een week na mijn laatste menstruatie voelde ik helemaal niets, geen pijn niets, zag het pas toen ik naar het toilet moest, schrok me rot... Ik heb nu last aan de zijkant van mijn buik/ bekken, en pijnscheuten in mijn lies, meer aan de linkerkant dan rechts. Ach, ik wacht het nog even af, alleen mijn vriend begon al van je moest toch 1 van deze dagen ong. zijn?? We wachten het nog even af, als de 15e nog niets is gebeurd ga ik denk ik toch maar even testen! Vindt het erg fijn om hier even over te kletsen, je kan het eigenlijk nergens kwijt omdat je het nog niet wilt vertellen, mocht het zo zijn. Groetjes Moon
 
Terug
Bovenaan