raar

Hallo allemaal,

Ik wilde graag eventjes reageren op een anonieme reactie op mijn vraag d.d. 01-10.
Ik vind het nogal vraamd dat iemand mij een dom wicht vind en keihard zegt dat ik er iemand zi in laat lopen..
Ten eerste is een een vraag die ik gesteld heb zonder achtergrond informatie. Het zit nl. zo dat ik SAMEN MET MIJN MAN besloten heb om aaneen tweede kindje te beginnen. We twijfelde erover om gelijk te stoppen met de pil omdat we dachten dat het beter was om eerst een paar maanden foliumzuur te slikken. Mocht ik zwanger worden is dat ten eerste alleen mooi. Dat is de reden waarom ik "laks"met de pil omging. te laat of zelf een dag vergeten doordat ik ook folium slikte. Misschien stom en dom, maar niet expres. Ik ben al 5 jar getrouwd en heb een lieve dochter van ruim 2. Mijn persoonlijke mening is dat een forum bedoeld is om lekker te kletsen en dat vragen kunt stellen. Waarom al die negatieve reactie's. Ene vooral waarom anoniem. Haast niemand van ons zal elkaar in het echt kennen dus ik hoop dat vragen ook eerlijk en serieus beandwoord kunnen worden. Misschien is het de zelfde anoniem als "verhaal hond" en zullen het wel de hormonen zijn. Ik wilde met dit verhaaltje alleen even mijn ei kwijt en heb er ook geen verkeerde bedoeling mee. Ik wend eenieder een mooie zwangerschap toe, ook die van anoniem.

groetjes jacqueline
 
Hoi hoi,ik ben van het zwanger worden,en als je verhaal,ja sommige kunnen erg bot en cru reageren,ik snap niet dat ze dan antwoordt geven,maar ja,wat ik wil zeggen is!!!laat lekker kletsten joh,je hoeft diegene geen verantwoording af te leggen.heel veel geluk met je zwangerschap gr manuela
 
Hoi,
Ik kan me voorstellen dat je bent geschrokken van zo'n reactie van anoniem en vooral als je nog niet zolang op deze site komt.

Ik kom al maanden die botte reactie's tegen en waarschijnlijk kan die persoon alleen haar frustratie's hier
op dit forum kwijt.Ze zal denken van lekker makkelijk toch even iemand
uitschelden, ze weten toch niet wie ik ben.

Blijf lekker je vragen stellen, want de meeste mensen op dit forum hebben een gezond verstand.

Liefs Suzan
 
Hoi jacqueline,

Ben het helemaal met je eens. Ook als ijk weer reacties lees van iemand die een vraag heeft over powerplate, hoe er dan door sommige gereageerd wordt. Iedereen mag een mening hebben, maar om gelijk te oordelen....?? Ik zelf heb het idee dat mensen die zo raar reageren op iemands vraag zelf NIET zwanger zijn. Iedereen heeft vragen omtrent zijn zwangerschap en heb je zoiets van: wat een rare vraag, reageer dan niet en lees erover heen maar ga iemand niet voor "dom" uitmaken.

Maar goed denk dat je dit nooit helemaal uitsluit.

Hele fijne tijd toegewenst.
Liefs Smargje
 
Hoi Jacqueline,
laat toch kletsen joh, die persoon zit op iedere 'zwanger' site te klieren, gewoon geen aandacht aan geven want volgens mij is dat nu juist hetgeen ze wil; aandacht.
Liefs Helen
 
Terug
Bovenaan