Raar??

6 mei heb ik helaas een miskraam gehad. Nu 25 april, 7 weken verder,  ben ik nog steeds niet ongesteld.
Ruim 2 weken geleden had ik wel een zwangerschapstest gedaan. Deze was negatief, dus al het HCG was uit mijn lichaam. Ik dacht dat wanneer het HCG uit je lichaam is, je ook weer je eisprong krijgt en dus ook ongesteld wordt.

Vind het allemaal zo raar. Wie weet hoe dit kan?? Of wie heeft dit ook gehad??
Zou graag weer ongesteld worden, zodat ik weer snel zwanger kan worden.

Liefs

Hoi Hope,

Balen van je mk. Het komt heel vaak voor, maar het blijft k..

Voor wat betreft het feit dat je nog niet ongesteld bent geworden. Na een mk is je cyclus ooit flink van slag. Het zou zomaar kunnen zijn dat het gewoon wat langer duurt. Mijn gyn zei dat mijn mk dat het 6 tot 8 weken zou duren voordat ik weer ongi zou worden. Daar zit jij dus nog in.

Wel goed dat je inmiddels al een test hebt gedaan en hebt gezien dat al het hcg uit je lijf was. Mocht je nu weer een + test hebben, dan weet je tenminste zeker dat je echt weer zwanger bent en dan het niet nog hormonen van je vorige zwangerschap zijn.
Heb je nu ook weer een test gedaan, of niet? Het zou natuurlijk ook kunnen zijn dat je ongi zo lang weg blijft omdat je weer zwanger bent. Je zou eens kunnen testen....
Dat zou wel heel fijn zijn. Ik hoop hoe dan ook voor je dat je snel weer zwanger bent en dat het een volgende keer wel goed gaat.
Ikzelf heb vorig jaar in juni een mk gehad en heb nu een zoontje van precies 1 maand oud. Hopelijk heb jij ook snel zo'n wondertje in je armen.

In ieder geval veel sterkte nog en succes!
Miep

Hoi Miep        

Wat fijn om een klein wondertje in je armen te houden, gefeliciteerd!!

Vanmiddag een test gedaan, negatief.
hoop zo dat mijn menstruatie nu een keer komt. Helaas heb je er geen invloed op.

Geniet van je kleine.

Liefs

Terug
Bovenaan