raar...

A

Anoniem

Guest
Een heel raar gevoel heb ik nu...Tis zo stil in huis. Lydia is vanochtend voor het eerst naar het KDV gegaan. Samen met aap kan ze de wereld wel aan, dus het zal wel goed gaan, maar toch... mijn kleine meissie zo veel uren bij wildvreemde mensen  en niet met jullie in Ballorig. Ze zwaaid eme wel heel lief na. En dat na een compleet slapeloze nacht, ze heeft last van verlatingsangst momenteel volgens mij. Overdag niet, alleen 's nachts in bed. Heb van twaalf tot half zes haar 10 keer moeten troosten, daarna nog anderhalf uur kunnen slapen, en toen was ze niet wakker te krijgen, normaal slaapt mevrouw altijd uit tot 10 uur
En ik zit hier dus met een brak hoofd achter mijn pc, en ga proberen me te concentreren op die akelige scriptie, dus als het goed is ben ik vandaag niet op het forum...
Groetjes, Rianne en Lydia (vanaf een afstandje)

pfff na zo'n nacht zal het helemaal moeilijk geweest zijn om haar weg te brengen...
lijkt mij een zware opgave, maar met aap...inderdaad dat zal rust brengen
Succes vandaag
Pas

't wordt makkelijker hoor! En het mooiste moment van je dag straks is als je haar op mag halen!

Bedankt! Heb net even gebeld. Ze heeft heerlijk gespeeld, met het naar bed gaan heeft ze even gehuild, maar omdat het dus een christelijk kinderdagverblijf is konden ze daar met haar hetzelfde ritueel van liedje zingen, bidden en amen zeggen afwerken en inmiddels slaapt ze alweer 3 kwartier. Echt zo lief, opeens zei ze uit zichzelf steeds amen na het zingen, pakt haar favoriete apen en Bumba stevig vast en legde ze haar knuistjes in mijn handen, en sinds een paar dagen knijpt ze haar oogjes ook helemaal dicht. En toen ik voor haar oortje (ontstoken) bad van de week, moest ze er even aan voelen ondertussen.
Tis ook een heel prettig KDV, heel kleinschalig en er hangt echt een hele fijne, rustige sfeer. Alle kindjes tevreden, leidsters die zich met de kindjes bezighouden (ik rij altijd langs een KDV waar de leiding altijd ongeinteresseerd onderling zit te kletsen en de kinderen soms tegen het raam aan geplakt staan of in hun uppie in een cosi voor het raam staan...ik ken meerdere mensen die die zelfde indruk hebben als ze daar langs komen, end at vind ik zo zielig...). Lydia gaat naar http://www.kinderdagverblijf-luna.nl/  
Maar goed, ik ben dus supertrots op mijn moppie en ga me maar weer eens op de Tsjechische politiek van de afgelopen eeuw storten...
Groetjes, Rianne

ppffoooe dat lijkt me moeilijk hoor als ze zo lang thuis is geweest, het is toch tijdelijk he dacht ik, totdat je scriptie af is?
hopelijk heeft ze het reuze naar haar zin gehad en heb jij lekker (?) kunnen werken!

liefs Jenneke mv Ivar

Het is inderdaad maar voor 2 maanden, dus 8 dagen. Kom er net vandaan, ze had gehuild en daardoor gehoest en gespuugd, ws omdat ze in een vreemd bedje wakker werd. HEt ergste was dat aap en bumba vies waren, dus even haar reserve-aap gebracht en een rietjesbeker met pyjamapapje en mevrouw was weer blij, ze poepte direct haar luier vol. Ze jammerde wel wat toen ik weer ging maar toen ik de deur had dichtgetrokken was ze al weer stil gelukkig...Ziek is ze verder niet, want ze was al weer heerlijk aan het spelen gelukkig.
Goretjes, Rianne

Terug
Bovenaan