Raar??

Ben nu 37,5 weken zwanger, en ik had gister wat raars?? Of misschien is het normaal... maar ik had dit bij eerste helemaal niet!

Ik verlies soms weleens wat doorzichtig vocht uit mn tepel, maar gister kreeg ik echt elke keer van die steken (gevoel van borst schiet vol baby moet zo weer eten) en dan kwam er echt al wat wit/ geel melkachtig vocht uit mn borst???
Is dat vaker of zou dat iets betekenen!

Ik hoor t wel of er meer last van hebben!

Ik had een aantal weken geleden ook ineens melk uit mijn borst, dat is normaal. Ik had dat bij mijn eerste ook niet trouwens :)

bij de eerste lekte ik al vanaf week 25....
nu niet maar wel als ik in bed lig en er komt druk op mn borst dan lekt het gelig... waterig.. idd!!

is normaal schijnbaar

Ik heb het zelf nu af en toe. Al weken trouwens. Maar bij me 1e zwangerschap had ik het al vanaf de 20e week en dan ook echt veel en erg.
Mij werd toen ook verteld dat het heel normaal was en dat je borsten en je lichaam zich gewoon klaar maken.

Liefs marielle 37w3d

heb ik ook regelmatig. Meer nog, dat was voor mij eigenlijk een van de eerste tekenen dat ik waarschijnlijk zwanger zou kunnen zijn. Het voelde voor mij toen al echt alsof ik de baby zo zou kunnen aanleggen. Soort toeschietreflex. Heb het regelmatig, en de laatste 2 maanden kan ik echt het gelige vocht er zo uit drukken, zeker als ik onder de douche sta.

Terug
Bovenaan