Raar...

A

Anoniem

Guest
Hoi damens

Ff tijd geleden dat ik er weer op ben geweest, probeer me zo min mogelijk mee bezig te zijn.. Maarnu het volgende van mij wat dwars zit.
Vorige maand 20 mei werd ik precies op tij ongesteld gewoon helderood, en volgende dag ging het over in bruinerig. Heb dan ook geen test gedaan want heb haast nergens last van, alleen nu krijg ik af en toe last van ineens zuur, en vermoeidheid dat ik echt zo zin heb om te gaan slapen. Eergisteren kreeg ik ook ineens bericht van vriendin van mij of ik zwanger ben, omdat haar moeder mij gezien had en die zei die is zeker zwanger die heb echtzwangerschaps buik me vriend zegt het ook elke x, en dan zeg ik nee joh kan niet ben ongesteld geweest en zo snel groeit het niet mocht het wel zo
Zijn..

Mijn vraag is : zou het kunnen?? En heeft er iemand hier ook ervaring mee.

Ik moet nou 18 juli ongesteld worden.

Al vast me danke damens!

Liefs priscilla

Hoi, ik ben net zwanger en mijn buik groeit al. Ik ben wel een stevige meid.
Je zou een test kunnen doen, mét weken aanduiding. Spannend. Ik hoor het graag
Yvonne

Ja officeel
Moet ik pas de18 e worden dus twijfel echt want als het zo is dan moet ik vanuit gaan van de laatste menstruatie dat was in mei rond de 24 pfff vreemd

Zou wel kunnen...heb vaker gehoord dat je de eerste maand nog 'ongesteld'kan worden.

liefs

Als je maar 2 dagen ongesteld bent geweest (kan ik niet precie uit je bericht opmaken) kun je wel degelijk zwanger zijn. Zeker als het bloedverlies heel weinig was.

Als ik jou was, zou ik direct een test gaan doen! Wachten op je nod hoeft niet, want je bent (als het zo is) van je vorige cyclus zwanger!!!

Laat je het weten???

Liefs Daisy

Nou net test gedaan, helaas negatief:( dan maar hopen dat het de 18 e weg blijft:( wordt beetje depri van als het zo lang duur als deze keer weer niet lukt is het al ronde 9 :(

Jammer meid! ik duim voor je dat het nu raak mag zijn!

Balen meid!!
Misschien dat je een keer een lichte ongi tussendoor hebt?? Bij mij is ook niet elke ongi even zwaar.

Ik duim voor je dat je de 18e een positieve test in handen hebt! Dat zou super zijn!!

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan