raar.......

Weet je wat ik zo raar vind.....al die maanden ga ik naar deze site en ga je naar mamaclub oktober. Dat word "vertrouwd" en dan ben je bevallen en je verteld je verhaal en je feliciteerd de andere mama's en leest de verhalen en dan ga je naar het forum van bevallen. Weer allemaal nieuwe namen etc.... terwijl je het gevoel hebt heir mensen te "kennen"

Wil nog wel even kwijt dat ik heel veel steun heb gehad hier en dat alas zeer prettig heb ervaren! Gewoon even je verhaal kwijt zonder dat er een oordeel werd geveld. Heerlijk!!!!!!

Merk dat ik nu minder de tijd neem om hier te kijken. Ben lekker druk met alles om de zorg van Noëlle en geniet ervan en merk dat de tijd heel erg snel gaat......

Ja het lykt myn ook erg apart zou leuk zyn als je even contact bleef houden k,hoorde van een oud collega dat ze een x met z,n allen hadden afgesproken was ook erg leuk geweest

Ik heb met een stel meiden van mrt'09 een Hyves, we zijn niet meer wekelijks actief, maar bij periodes toch ook weer wel en het is erg leuk te zien dat alle 'problemen' maar ook mijlpalen etc. Bij iedereen herkend worden. Fijn om je verhaal kwijt te kunnen... Heb altijd veel aan de tips gehad die we elkaar geven over voeding, slapen gedrag, welke Sint cadeautjes zijn leuk, peuterpubergedrag etc etc. Ben niet actief op de okt hyves eerlijk gezegd, voel er minder aansluiting tot nu toe. Maar wie weet komt dat nog of blijven we actief op t babyforum?

Geniet lekker van Noëlle, gaat het goed met jullie? Voel je jezelf weer ok? En geeft je bv of fv?

Hier bikkelen we nog ff verder, de dagen met m'n peuterman en vanaf morgen ook weer met m'n stiefpuberzoon vallen me best zwaar, maar ach met acceptatie kom je al een heel eind ;-)

Hoi, ik las hier toevallig even mee. Ik klets zelf mee met de mamaclub Maart 2011.
Als oktober voorbij is schuift de mamaclub vanzelf door naar de mamaclubs onder het kopje "baby dreumes". En kunnen jullie gewoon verder kletsen, er veranderd in principe niks. De hele mamaclub blijft hetzelfe alleen dan bij "baby dreumes". Zelfs al jullie berichten blijven gewoon staan. Alles verhuisd gewoon mee.
Groetjes Patricia

Ik was wel van plan te verhuizen naar baby/dreumes oktober 2011
Al moet ik zeggen dat ik daar ook spiek bij september 2011 omdat ik daar wat beter qua baby leeftijd pas.
Het is heel raar na al die maanden..

Ik hinkel ook een beetje op 2 benen (dat k daar de fut nog voor heb ey hahaha :p) k spiek ook wel bij baby/dreumes in sept forum, uiteindelijk ben ik helemaal geen oktober mama geworden; MAAAR ik hoop wel dat een groot deel van de okt 'kliek' straks mee verhuisd naar baby/dreumes; uiteindelijk heb ik 38 weken lang gedacht dat ik een oktober mama zou worden en dus in het oktober forum mee getypt en niet in het sept forum....

wist het niet van baby/dreumes maar wel leuk ja....
Ben blij dat ik niet de enige ben die het raar vind :)

@mickey, Noëlle doet het goed. Heeft zaterdag op zondag in het ziekenhuis gelegen want er was ons verteld dat ze 100 cc moest drinken per fles en dat 7 keer en ze kwam aan hooguit 60 a 70 1 keer per dag 90 cc en soms een flesje van 30 cc. en daarbij ging ze spugen. Dus wij maakte ons zorgen en na 2 dagen even naar de huisartsenpost geweest en moest ze opgenomen worden pfffff dat weer. Maar wat bleek die avond ze had al genoeg aan 60 a 70 cc Dus eiegnlijk een opname voor niets. Maar goed dathebben we ook weer gehad!

Ik ben begonnen met BV en dat ging goed en had ook voldoende totdat de kleine tijdens het drinken de borst iets los liet en weer aanzoog. Dat begon zo pijnlijk te worden dat was het mij niet waard. Ik was tijdens de Bv aan het huilen van de pijn. Dus zijn we over gegaan op de fles en dat gaat perfect!

Ik voel mij heerlijk en dat al sins ze geboren is.

@ Femmmke, Hoe doet jou kleine het? Gaat alles voorspoedig?

Terug
Bovenaan