Weet je wat ik zo raar vind.....al die maanden ga ik naar deze site en ga je naar mamaclub oktober. Dat word "vertrouwd" en dan ben je bevallen en je verteld je verhaal en je feliciteerd de andere mama's en leest de verhalen en dan ga je naar het forum van bevallen. Weer allemaal nieuwe namen etc.... terwijl je het gevoel hebt heir mensen te "kennen"
Wil nog wel even kwijt dat ik heel veel steun heb gehad hier en dat alas zeer prettig heb ervaren! Gewoon even je verhaal kwijt zonder dat er een oordeel werd geveld. Heerlijk!!!!!!
Merk dat ik nu minder de tijd neem om hier te kijken. Ben lekker druk met alles om de zorg van Noëlle en geniet ervan en merk dat de tijd heel erg snel gaat......
Wil nog wel even kwijt dat ik heel veel steun heb gehad hier en dat alas zeer prettig heb ervaren! Gewoon even je verhaal kwijt zonder dat er een oordeel werd geveld. Heerlijk!!!!!!
Merk dat ik nu minder de tijd neem om hier te kijken. Ben lekker druk met alles om de zorg van Noëlle en geniet ervan en merk dat de tijd heel erg snel gaat......