raar

A

Anoniem

Guest
Hey meiden

Hier weer even berichtje van mij. Vorige week woe ongi geworden en het was dinsdag weer over. Vanmorgen (tegen de middag) na het douchen aangekleed en het voelde alsof ik in mijn broek stond te plassen (sorry voor deze uitleg) ik snel naar de wc.. verloor ik inees weer heel veel vers bloed:(..
Dit heb ik bijna elke maand dat het een paar dagen weg is en ineens weer 1 of meerdere dagen terug komt. Ik word hier zo onzeker van.
Ik durf dus ook niet zo goed sex te hebben na mijn ongi omdat ik bang ben dat het net zoals vandaag ineens weer terug komt.. nu is het wel de rest van de dag weer weggeweest..
Wat moet ik hiermee? En wanneer zijn nou mijn vruchtbare dagen? Ik weet het niet meer:(

Klinkt misschien stom maar ik zou zowat weer aan de pil gaan (als ik geen kindje zou willen tenminste) dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben.

Liefs

Hi Renate,

Wat ontzettend naar zeg, dat je dit steeds hebt!
Kan zijn dat dit gewoon hoort bij je cyclus, die is natuurlijk voor iedereen anders. Maar ik zou zeggen, luister naar je gevoel. Voel je je er niet prettig bij, gewoon een afspraak maken bij de huisarts en je verhaal voorleggen!

Om erachter te komen wat je vruchtbare dagen zijn kun je natuurlijk een temperatuurlijst bijhouden, en je baarmoederslijm iedere avond even controleren.

Succes meis!

Liefs,
huggy

Hai Renate,

Ik kan me voorstellen dat je hier enorm onzeker van wordt..... echt heel vervelend! Ik heb niet zo 1,2,3 een antwoord voor je, heb er zelf geen ervaring mee maar ben het wel met Huggy eens, als je je er niet prettig bij voelt, bel dan even de huisarts, misschien kan hij/zij je een antwoord geven waardoor je wat gerusgestelder bent.

Succes lieverd! Liefs Lynn.

Hoi Renate,

Volgens mij hoef je je geen zorgen te maken. Elke ongi loopt anders. Ik heb meestal ook nog wel een flinke 'nabloeding' als mn ongi bijna weg lijkt te zijn. Je bent vrij regelmatig ongesteld toch?
Je vrichtbare dagen kun je testen door ovulatietesten of tempen. Dan weet je wel wanneer je ei is geweest en misschien kun je er een structuur in vinden. Ik heb een cyclus van 28 dagen en mijn ie is altijd op dag 15 of 16, en ook al weet ik dat, ben na 11 maanden nog steeds niet zwanger. Wat dat betreft deel ik je frustratie wel, die pil is een stuk makkelijer! Maar ja met pil worden we niet zwanger haha!

Maak jezelf niet al te gek meid, is wellicht niet nodig. Mocht je toch onzeker zijn, bel dan een de huisarts en wie weet kan hij of zij je gerust stellen.

Groetjes Charlotte

Ik zou in jouw situatie ook langs de ha gaan.
Je moet volgens mij voor je vruchtbare dagen gewoon je echte ongi aanhouden. Die eerste dag neem je als cd1.

Succes!

Hoi Renate,

ik zou in jouw plaats naar de HA gaan. toch even daar de vraag neer leggen zeker omdat je aangeeft dat dit met regelmaat voor komt.

Succes!

Hey meiden

Bedankt voor jullie reacties! Ik heb de vraag wel aan de HA gesteld hoe het kan dat ik na mn ongi elke dag lichtbloedverlies had.. (heb ik 1 maand gehad) en toen kwam hij met het verhaal over vleesbomen. Nu had ik gisteravond nog wat rose slijm en daarna niks meer gehad dus hoop dat het nu weg blijft, want we gaan morgen lekker voor 2 nachtjes weg naar Dusseldorf!:) Ideaal om te klussen zeg ik maar zo!
De HA zei ook wacht het einde van het jaar af. Voel je je er dan nog niet prettig bij kom dan weer langs.. dan zijn we alweer een half jaar verder! Als ik het zo op noem lijkt de tijd toch wel snel te gaan..

Liefs

@ Charlotje
Ja ik heb een cyclus van 28 dagen, nu de laatste keer 27..

Terug
Bovenaan