Raar

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
Wij hebben een zoontje van 5 en willen graag een tweede kindje. We hebben daarvoor al eens 2 keer iui behandelingen gehad maar mislukt. Toen hebben we het een jaar laten rusten..ik had vreselijke lange cylclussen. Nu ben ik bijna 13 kilo afgevallen en zijn mijn cylcussen weer normaal. Meestal tussen de 30 en 35 dagen. Afgelopen maand hebben we het weer eens geprobeerd. Op dag 18 had ik een positieve ovulatietest, uiteraard geklust. Dan had ik ongeveer met 32 dagen ongesteld moet worden of in ieder geval met 35 dagen. Maar tot nu toe nog niks....Heb allerlei klachten al gehad, migraine, buikpijn...maar tot op heden niet ongesteld. Vandaag zit ik op 40 dagen. Dan zou je zeggen..dan test je toch..maar misschien heb ik wel weer eens een lange cyclus ( alhoewel ik dat wel raar zou vinden) en wat heb je eraan als je het al zo vroeg weet. Bij m'n zoontje heb ik ook laat getest en toen deze test positief was, was ik al 9 weken. Het blijft dus afwachten...

Waarom test je niet gewoon. Dan weet je wat je aan toe bent. En het is toch leuk om te weten dat je zwanger bent?

Ja waarom pas testen bij 9 weken..... Wat heb je eraan als je het al zo vroeg weet vraag je!? Nou dat is toch leuk!! En dan kan je met dingen rekening houden. zoals geen alcohol, geen biefstuk, geen rauwe eieren in toetjes, geen kattenbak verschonen en ga zo nog maar even door!

Ik zou testen als ik jou was!

Ik zou gaan testen hoor! sowieso handig om te weten en om alvast afspraken te maken.

ik heb zelf ook een onregelmatige en lange cyclus gehad voor mijn missed abortion en heb pcod.
ik ben zelf ook afgevallen en mijn cyclus was vorige maand 32 dagen en nu zit ik op 35 dagen en ben nog niet ongesteld,

ik ga morgen testen.

hoop voor je dat je zwanger bent.

liefs

haha kom ik aan met testen een week voor mijn ongi :s ...Ik zou indd nu ook gaan testen als ik in jou situatie zat ..Maar goed eigen keus ;)

Liefs

Nou weet je...ik heb zo vaak gehad dat ik testte en dat het negatief was en dat ik de dag erna ongesteld werd. Tuurlijk is het leuk om te weten maar je zit dan nog steeds in de gevaren zone zogezegd. Ik snap bv niet dat als je net in verwachting bent dat je het dan meteen rond gaat gaat vertellen, er kan dan nog zoveel mis gaan. Vandaar dat ik nog niet ga testen...misschien een beetje uit zelf bescherming. Hey didi82...laat je morgen nog even weten wat de test aangaf?

Ik heb bij mijn vorige zwangerschap 4 dagen na mijn nod getest, mar het pas aan mensen verteld toen ik 12 werken zwanger was en de echo goed was. Ik vind het leuk dat mijn man en ik wel wisten dat ik zwanger was, dan ik het nog een geheim van ons tweeën.
Mar ik snap jou verhaal ook wel hoor.

ja ik snap het indd wel hoor , zo zie je dat iedereen daar in verschilt ...
Ik weet echt niet als ik zwanger zou zijn of ik mij wel zo lang stil kan houden hoor ik weet dat er zo veel mis kan gaan maar dan toch je bent zo gelukkig want het is gelukt en dat wil je het liefst met de hele wereld delen ( ik tenminste ) ...Weer iets om over na te denken ...Ik ga morgen vroeg weer testen ben dan 6 dagen over tijd ...

Terug
Bovenaan