RAAR

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden.

Ik lees regelmatig hier mee,in december 2012, heb ik met 5 weken een miskraam gehad.
Zoals vele meiden die het mee maken,heb ik veel verdriet gehad.En moest het laten bezinken,en het een plekje geven.
Nu is het zo dat ik vanmezelf een regelmatige cyclus heb van 28 dagen.
7 Februari ben ik ongesteld geweest.
Maar nu nog steeds niet,eergisteren had ik licht rose verlies.
'Was van korte duur,en was snel over.
Vanmorgen een beetje rose verlies,en ook al weer over.Mijn menstruatie zet maar niet door,en al een week last van lichte menstruatie krampen,wat uitstraalt naar mijn onderrug.
Volgens mij ben ik 5 of 6 dagen over tijd,ik weet niet wat ik hiervan denken moet.
Huisarts zegt wacht deze week rustig af,ikzelf durf nog niet te testen.

Liefs Lillie

wat spannend!!! als je het vol kan houden inderdaad nog effies wachten, maar hou ons op de hoogte!

ik zal voor je duimen!

Wat knap dat sommige zo lang kunnen wachten met testen.
Ikzelf had allang getest. Het is je van harte gegund.
Idd laat het even weten.

Lillie, ik denk dat je misschien toch wel weer zwanger bent. Ik hoop het voor je. Inderdaad knap van je dat je zo lang kan wachten

Hey lillie,

Ik herken dit absoluut!!! 6 februari was mijn laatste menstruatie, nu nog steeds niks ben al 3 weken misselijk, maar mijn testen blijven negatief. heb vandaag roze slijm (baalde enorm en eg verdrietig) door forums weer helemaal blij, dit hoeft niet een negatief iets te zijn :) dus samen zullen we nog even in spanning moet blijven zitten... Hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt. Ik doe morgen en volgende week vrijdag nog een test indien negatief en anders toch een bloedtest eisen bij de dokter indien de symptomen blijven aanhouden...

Ik duim voor je!!!!

Liefs Lysette

Terug
Bovenaan