radboud nijmegen

hallo
ik wou jullie even mededelen, dat op 23 maart met 31 weken davy en esmée zijn geboren, zoals jullie weten is esmée al met de 28 weken en 4 dagen overleden.
maar met davy gaat alles goed hij ligt nog wel in het radboud in de couveuse maar alles gaat goed.
we laten esmée vrijdag cremeren.
dat wou ik jullie even mededelen...
groetjes nicole
 
Gefeliteerd met je kindjes.
Maar wat een moeilijkheid aan de ene kant de blijdschap met Davy en aan de andere kant het grote verdriet om Esmee..
Aan de ene kant heel veel sterktte vrijdag en aan de andere kant hopen we dat Davy snel aansterkt en met jullie mee naar huis mag.
 
Gefeliciteerd met zowel Davy als met Esmée (twee prachtige namen) Maar helaas ook gecondoleerd met jullie dochter. Weet wel een beetje hoe jullie je voelen, maar leven en dood zo dicht bij elkaar lijkt me zo ontzettend moeilijk. Esmée is nu een mooi engeltje geworden, en ze hebben mij verteld dat het daar heel mooi is (ik heb er ook 2 zitten).

Ik hoop dat Davy jullie op de mindere dagen het zonnetje is. Dat je mooi afscheid kan nemen van jullie dochter vrijdag. Zoek het liedje van Blof "zo mooi, zo mooi"maar op, speciaal gemaakt voor de engeltjes.

Heel veel sterkte de komende tijd.

Liefs
 
Terug
Bovenaan