<p>Wij zijn begin maart voor het eerst ouders geworden. </p><p>De eerste week met de kraamzorg ging het allemaal hartstikke goed, onze zoon sliep veel, at goed en was savonds onrustig 2/3 uurtjes maar bij papa wiegen en hij viel in slaap.</p><p>Mijn man is nu sinds 2 weken weer aan het werk en overdag is het 1 groot drama. Hij wilt niet slapen, is soms 3/4 uur aan 1 stuk wakker.. Tenzij ik met hem ga wandelen of hem 1,5/2 uur wieg. Na een uurtje is die dan vaak weer wakker. </p><p>Eten gaat redelijk, hij eet wisselend, dan eet die 70/80cc en 4 uur later eet die 140cc op. In overleg met het CB geven we hem wat die wilt, hij geeft zelf wel aan als die genoeg heeft. Wel spuugt die op sommige dagen veel, hij heeft veel de hik, en slikt ook vaak buiten het eten om, alsof die zijn voeding opboert en dan weg moet slikken.. </p><p>Snachts slaapt die wel goed, hij komt 2 keer voor een fles. Hierna moeten we hem wel weer wiegen tot die slaapt.. </p><p>Ik snap niet hoe dit kan.. Waarom huilt die zoveel? Waarom slaapt die alleen als wij hem wiegen? </p><p>Ik ben op zoek naar ervaringen en misschien hebben jullie tips.. </p><p>Liefs</p>