<p>Hier een radeloze moeder. Mijn zoontje is dik 5 maanden, bijna 6 en de nachten zijn drama. Hij wil niet slapen. Zowel savonds niet als snachts niet. Ik word er moedeloos van en weet niet meer wat te doen. Dit gaat nu al een maand of 2 zo. Ik heb het zelfde ritueel en vaste tijden. </p><p>Schema ziet er ongeveer zo uit.</p><p>7 uur fles 180 + 6 schepjes voeding +2.5 johannesbroodpitmeel</p><p>8.30 - 9.30/10.00 slapen </p><p>Fruithapje</p><p>11.00/11.15 fles 180 + 6 + 2.5</p><p>12.30 tot 14.30 uur slapen </p><p>15.00 fles 180 + 6 +2.5 </p><p>Eind vd middag nog een tukje van ongeveer 30 minuten.</p><p>17.30/18.00 groentehapje</p><p>19.00/19.30 fles 180+6+2.5</p><p>En dan begint t.. met een beetje geluk slaapt hij dan. Meestal valt hij direct na de fles in slaap. Vaak wordt hij na 30 minuten weer wakker of direct als we hem in bed leggen. Als hij dan weer wakker is krijgen we hem niet meer in slaap. Ja op je arm of tegen je aan. Leg je hem weer terug.. direct wakker en overstuur. Dit gaat de hele avond en nacht zo door. Omdat wij zelf ook willen slapen ligt hij vaak bij ons. Niet de bedoeling eigenlijk maar ik weet het niet meer. Overdag slaapt hij wel goed in zijn eigen bed maar de avonden en nachten dus niet. Heb een muziekje in de babyfoon aan. Lampje aan en uit ook al geprobeerd. </p><p> </p><p>Wie heeft tips wat ik weet het niet meer.
</p>