RADELOOS! Oprispingen

Hallo allemaal,

Ik voel me even heel radeloos...
Ik lig al nachten wakker vanwege brandend maagzuur en dan met name de oprispingen, het is zo pijnlijk in mijn slokdarm dat ik het gevoel heb dat het in brand staat.

Heb alles al geprobeerd.... alle adviezen opgevolgd die op internet staan. Melk,vla,havermout,suiker, droog brood, biscuitjes, geen vet eten, 3 uur voor het slapen gaan niks meer eten, hoofdsteun rechtop, rennies, andere medicatie.. en NIKS helpt... helemaal niks!
Zelf als ik rechtop zit blijven de oprispingen komen! Ben ruim 35 weken zwanger en ik kan dit volgens mijn gevoel echt niet nog 5 weken vol houden.

De verloskundige zegt er ook niks aan te kunnen doen, die heb ik al meerdere malen gebeld! Ook de huisarts zegt dat het er bij hoort en hij me helaas niet nog meer kan voorschrijven.. heb al een drankje gehad & tabletten.

Heeft iemand een gouden tip?! Of iets wat niet op internet staat maar bij jullie wel hielp? Ik wordt knettergek van mezelf ?
Ik hoop op reacties!!

Bij mij heeft een hapje suiker altijd geholpen of melk. Maar op het laatst hielp niets meer helaas. Je zou nog Rennie kunnen proberen? 
Sterkte!

Ik had precies hetzelfde. Heb toen van gyneacoloog omeprazol voorgeschreven gekregen ( 1 tablet per dag) en sindsdien helemaal nergens meer last van. Sterkte iig!! 

Volgens mijn vader werkt komkommer ook tegen maagzuur. Tijdje terug geprobeerd en op dat moment hielp het inderdaad! Daarna moest ik echter niks anders eten want dan kwam het wel weer lichtjes terug. Heel veel sterkte ermee!

Terug
Bovenaan