Radeloos slaapjes 9 maanden

<p>Wie kan mij de tip geven..zoontje 9 maanden heeft totaal geen ritme,al 9 maanden niet echt maar het ging wel goed slapen als hij moe was en snachts sliep hij heerlijk..nu is hij erg ziek geweest maar nu wil hij niet meer slapen,overdag 20 min op zijn langst 45 min en dan wakker, snachts ook veel huilen..</p><p>Ik ben er moe van,het huilen zo zat en ik weet niet meer..Hij beheerst het hele leven hier..</p><p>Ik zag dingen als een slaapcouch iemand ervaring? Of iemand tips voor.deze.moeder die op is?</p><p>Ik heb ook nog 2 andere kinderen die wil ik ook een leven bieden..</p><p>Wie.helpt mij </p><p>Liefs</p>

Hier ook een baby van 9 maanden die overdag opeens niet wilt slapen en snachts wakker word huilend. Hier komen tandjes door. Snachts als ie huilt negeren we hem 5 min en dan vaalt ie vaak weer in slaap. Me andere zoon slaapt er gelukkig door heen.

Mijn dochter van 9 maanden slaapt overdag ook nauwelijks. En het komt regelmatig voor dat ze tegen tienen nog wakker is. Soms huilen van de slaap en soms ligt ze gewoon te leren. Maar haat bovenrand en komen nu ook door en nu wordt ze ook in de nacht huilend wakker en is ze erg onrustig. Ik smeer crème op haar tandvlees en geef haar een bijtring die ik in de koelkast bewaar. Vaak helpt dat wel. Als ze echt overstuur is Vd pijn geef ik haar een zetpil. Maar alleen als ze echt niet meer stil te krijgen is. 
Lijkt me lastig voor je, zeker als je ook nog twee andere kindjes hebt. Maar probeer die crème eens (homeopathisch zonder suiker) wellicht helpt het!

Terug
Bovenaan