Radeloos

Is iets fout gegaan.mn dochtertje 7 weken. Opgenomen geweest dmv bloed slijm in poepluiers. Naar neocate overgestapt dachten aan koemelkallergie. Weigerde ze fles. Bloed wel weg na 2 luiers. Ph metrie voor verborgen reflux gehad kwam
niks uit. Arts zei terug naar nutrilon 1. En ik blijf met een onrustige baby. Wil alleen stil gewiegd worden en op je slapen. Zelfs autonryde maxi cosi gaat ze nie slapen. ( typ nu met haar op me) beetje lastig. Enige wat ze doet is doorslapen na de fles van half 12 savonds en dan wil ze wel na dr bedje. Overdag honderd pogingen gedaan ingebakerd met pacco doek maar nee hooguit halfuur.  Ik weet het niet meer?? Herkend iemand dit? 

Is iets fout gegaan.mn dochtertje 7 weken. Opgenomen geweest dmv bloed slijm in poepluiers. Naar neocate overgestapt dachten aan koemelkallergie. Weigerde ze fles. Bloed wel weg na 2 luiers. Ph metrie voor verborgen reflux gehad kwam
niks uit. Arts zei terug naar nutrilon 1. En ik blijf met een onrustige baby. Wil alleen stil gewiegd worden en op je slapen. Zelfs autonryde maxi cosi gaat ze nie slapen. ( typ nu met haar op me) beetje lastig. Enige wat ze doet is doorslapen na de fles van half 12 savonds en dan wil ze wel na dr bedje. Overdag honderd pogingen gedaan ingebakerd met pacco doek maar nee hooguit halfuur.  Ik weet het niet meer?? Herkend iemand dit? 

Hoi!
Wat vervelend dat je kleintje dat heeft gehad.. 
Wat betreft het slapen, komt me bekend voor. Mijn zoontje is nu 7 maanden, en de eerste 3 maanden, misschien wel 4, sliep hij overdag hele korte stukjes. Savonds ook pas na half 12. Hij sliep ook alleen bij mij. Niet in zijn bedje, maxi-cosi, nee moest echt bij mij liggen. Ik heb dit niet vervelend gevonden en heb hem dit ook aangeboden. 

Nu slaapt hij erg goed en ook in zijn eigen bed op zijn eigen kamer. Het vergt veel energie maar het komt goed! Ik was ook echt radeloos op dat moment, maar vond het niet erg dat hij bij mij wilde slapen. Het is alleen wel echt heel vermoeiend. 

Succes, nog even volhouden!!

Ze huilt ook wel veel,  voor mijn gevoel is het ; flesvoeding boeren ze is wakker. Gaat gapen wil haar in bed doen lukt dus niet. Gaat huilen, wieg ik dr lopend valt ze in slaap op me arm en daar zit ik dan vastgeketend . Vind dit niet vervelend maar of het normaal is? Is er iets met dr ? Zelfs na opnamen weet ik het nie meer.in het ziekenhuis sliep ze na elke voeding in het bedje. Ze kwam ook zelf in slaap. Legde dr in bedje keek ze wat om zich heen een halfuur tot uur en dan viel ze zelf in slaap. Zo zijn we toen naar huis gegaan. En nu ist totaal omgekeerd.... vraag me af is het nou tog een kma? Ik weet het echt nie meer..

Hoi.
Ik heb het met mn zoontje ook gehad rond de 7 weken. Ze maken sowieso rond die tijd een sprongetje waardoor ze heel graag dicht bij je willen zijn. (Google eens op sprongetje 8 weken) en heb het idee dat ze sowieso graag bij je willen zijn. Hier heeft osteopaat geholpen bij de onrust en als je het idee hebt dat het toch verborgen reflux is ook ondanks de rest kan je eens een weekje nexium proberen. Heeft hier rust gegeven. We geven 5 mg nexium per dag. Wat ik nu ga zeggen zullen veel ouders afraden maar ik wilde testen of de onrust van pijn kwam of van iets emotioneels waardoor ik een keer een zetpil paracetamol heb gegeven. Toen hij ineens een dutje van 3 uur deed wist ik dat het van de pijn kwam en kon ik gaan zoeken welke pijn. Verder veel in de draagzak gedragen zodat je iedergeval je handen vrij hebt als hij in slaap valt. Maar als hij veel aandacht nodig hebt dit gewoon geven. Het is even een fase maar geloof me rond 3 maanden wordt het beter!!
Groetjes 

Misschien een draagdoek? Dan kan de baby lekker slapen en rechtop, goed tegen de reflux. En jij hebt je handen vrij. 

Bedankt voor de reacties. @ krista. Dus met nexium is het niet schadelijk stel het zou toch geen verborgen reflux zijn? Anders ga ik dit zeker proberen. Draagdoek heb ik. Wel een hele ingewikkelde en ik kreeg zo’n last van me rug. Maar was wel heerlijk zo een stukje wandelen. Ik hoop het idd 3 maanden want daar leef ik echt naartoe nu! 

Terug
Bovenaan