Radeloos

<p>Lieve mommy's en to be </p><p> </p><p>Ik ben einde raad ik heb 22 nov achtergekomen dat ik zwanger ben clear bleu 1-2. Yeeeey tot dat ik maandag opeens bloed verloor, niet veel minder als een menstruatie ik belde me verloskundige en die gaf aan dat het een innesteling kon zijn woensdag is het gestopt ben nog naar de ha gegaan en die zij verder ook niks te kunnen donderdag weer paar druppels bloed en daar bleef het bij ik heb daarna weer me verloskundige gebeld en die zij kom dan maar even langs zo gezegd zo gedaan vrijdag gegaan worden eerst drie andere  mensen geholpen toen was ik aan de beurt het heeft letterlijk 2 min geduurd ze heeft met de echo gegeken en zei nee ik zie niks en nam de tel alweer op nu mijn vraag weten julie wat het kan zijn en zou het dan toch nog een miskraam zijn geweest net weer 2 druppels bloed verloren.</p>
 
Hoi hoi,
Kun je niet een test laten doen bij de huisarts om te kijken of je zwanger bent? Of zelf nog een test doen?
 
Ik heb verder geen ervaring btw ?
 
Hoi hoi,
Kun je niet een test laten doen bij de huisarts om te kijken of je zwanger bent? Of zelf nog een test doen?
 
Ik heb verder geen ervaring btw ?
 
Terug
Bovenaan