Radeloos!

<p>Hallo allemaal,</p><p>Eindelijk dacht ik dat ik van het bloedverlies af was, het was een week rustig. Tot nu, heb sinds een paar dagen weer last van roze/rood bloedverlies en sinds vandaag heel heftig.. echt helderrood incl stolsels. Maar verder geen buikpijn of buikkrampen. Heb al de vk gebeld maar die zei dat ik me niet heel druk hoef te maken omdat ik al eerder een goede echo heb gehad met een kloppend hartje. Ik ben op dit moment 8 +3 weken. Ik word er zo moedeloos van.. je krijgt weer hoop en daarna zak je weer in. Zijn er mensen die dit ook hebben mee gemaakt?</p><p>ik vond het fijn dat ik even mijn verhaal hier kwijt kon.</p><p> </p>

Wat verschrikkelijk... en wat raar dat ze dat zeggen! Bij mijn vk laten ze je gelijk komen. Hier krijg je alleen maar stress van en kan me voorstellen dat je er onzeker van wordt.  Wat is hun reden dat je je niet ongerust hoeft te maken dan?  En wanneer heb je de echo gehad? 

Lijkt me verstandig dat ze een echo maken, niet netjes dat ze je zo afwimpelen zeker niet als je bloedverlies hebt, dit is normaal geen goed teken bij een zwangerschap van 8 weken? 
Ik zou er echt op staan dat ze een echo moeten maken! Sterkte en hopelijk komt het goed! ?

Mee eens met wat de andere dames zeggen , niet netjes dat ze aangeven dat je je geen zorgen hoeft te maken .. gewoon bellen en echo vragen !

ik hoop dat het mee valt ? sterkte ! 

Bedankt voor jullie reacties en jullie steun!
Naar mijn idee en gevoel ook zeker geen goed teken.
Ik moest me geen zorgen maken omdat ik al een goede echo had gehad met een kloppend hartje zei ze.

Net de vk gebeld had haar een foto gestuurd van de bloedstolsels die ik had verloren.. ze heeft het bekeken en ze denk niet dat het vruchtje eral bij zit. Het kon twee kanten op gaan zei ze en moet dus helaas afwachten. Aanstaande maandag heb ik een echo. 
Afwachten dan maar.. 

Hier ga je kapot aan ? heel veel sterkte meid,  ik leef echt met je mee!  Ik hoop echt voor je dat je zorgen voor niks zijn en het goed is!  Toy toy toy 

Terug
Bovenaan