radeloos

A

Anoniem

Guest
Ik weet het niet meer...
zit nu al op dag 46, en nog steeds geen red devils te bespeuren!
heb vanmorgen weer mijn vierde test achter de rug, maar weer NEGATIEF!!!
Wat moet ik nou doen? afwachten of naar de dokter gaan? wie geeft mij goede raad, want ik weet het niet meer

Ben je aan het wachten op je eerste ongi? Het is normaal dat als je stopt met de pil dat het een tijdje duurt voordat je ongi wordt. Bij mij duurde het 35 dagen (nu een cyclus van 25 dagen) en 10 jaar geleden duurde het 90 dagen!

succes

Hoi,
Ik heb helaas geen antwoord voor je, maar ik zit in hetzelfde schuitje als jij. Ik ben nu bijna 4 weken "overtijd" en heb inmiddels ook al 4 testen achter de rug, allemaal negatief!! Ik ga morgen toch maar naar de huisarts. Ik denk dat jij dat ook het beste kunt doen. Dan weet je het zeker. De huisarts kan geloof ik ook een bloedtest doen. Soms komt deze dan wel positief uit, terwijl een gewone test negatief uitvalt. Ik hoop voor jou (en voor mij) dat je zwanger bent!

Groetjes B.

Hoi Anoniem,

Ben je zo onregelmatig, of ben je net met de pil gestopt? mocht je met de pil zijn gestopt weet je nooit of je meteen weer een regelmatige cyclus hebt van 28 dagen. Ik zelf ben half aug. gestopt met de pil, en nog steeds niet ongi geweest. Wel zwanger geweest, maar dat is helaas met 4/5 weken een miskraam geworden. (daardoor bloedverlies gehad.) Mocht je nou van dit alles niet hebben dan zou ik even langs de huisarts gaan, misschien kan die je gerust stellen of wat anders.
Succes,

Gr Mayke

Ik weet niet wat je gemiddelde cyclus is. 46 dagen is lang, ik zou de huisarts bellen.

Succes

Hoi,

bij mij duurde het de eerste keer twee maanden voordat ik ong werd en nu wel weer regelmatig.
Wel een gedoe dat eerste keer, de onzekerheid, negatief testen, elke keer maar wachten dat je ong wordt. Succes...

nee, ben vorig jaar al gestopt met de pil, dus daar ligt het niet aan.heb altijd wel een onregelmatige cyclus, maar de afgelopen 4 maanden was hij wel redelijk gelijkmatig van ongeveer 26 dagen,dus ik snap er niets van, heb verder geen verschiojnselen, alleen aders op mijn borsten en naar mijn idee zijn die bultjes rond mijn tepels iets groter...

Soms duurt het een week voordat hij een positieve test aangeeft maar 46 dagen is wel erggg lang. Ik zou nog een week aanzien en dan naar de dokter gaan!

succes
Marielle

Terug
Bovenaan