radeloos!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik zit echt in de stress nu, dus dacht ik laat ik het maar ff vertellen allemaal.
Mijn nod zoals iedereen misschien nu al weet was afgelopen woensdag en mijn temp was ook tot en met vanochtend rond 37.1.
Ik ben nog steeds niet ongi, dus dacht ik laat ik maar gaan testen met de clearblue digitale test van ochtend en tot mijn verdriet stond er NIET ZWANGER!!!!!! daarna ook maar gelijk mijn temp op gemeten en is nu 36.7.

Dus nu weet ik het niet meer hoor... ik ben nog steeds niet ongi en normaal altijd op tijd ongi, ik snap er niets meer van!!!

Heb ik toch te vroeg getest?!

wie o wie kan me een beetje helpen???

liefs saskia 30

Hai anoniempie!!

Jeetje wat kut voor je joh! Ik heb het ook gehad..altijd op tijd ongie en toen opeens vorige maand 3 dagen overtijd..test gehaald.al bijna in de juigstemming..maar nee! helaas! Ik weet het ook niet hoor..Je snapt er echt niets van...

Sterkte, liefs  chineesje

hoi,
ik kan maar al te goed voorstellen dat dat een heeeeel rot gevoel geeft. ik heb eergisteren ook met zo'n test getest en er stond ook NIET ZWANGER als of ze je het er nog even in willen prenten.
ik ben ook nog steeds niet ongi maar duidelijk ook niet zwanger!!
nou op voor de volgenderonde.
heel veel succes!!
groetjes pally

hoi meid,

Ik dacht al wat knap dat je eerst tot zaterdag wilde wachten. Maar nu toch maar getest......... Ik wil je niet te blij maken maar een paar dagen geleden of misschien al weken was er iemand hier op het forum die wel een tweede streepje zag maar op andere testen weer niet. Ik  vertelde haar  toen waarom test je niet met de digitale test, duidelijker kan het niet en wat bleek later.......daar had ze al mee getest ahum ik weer met mijn grote mond.
Maar een aantal dagen was ze toch zwanger. Volgens mij was het alexleoni of zo. Misschien komt het verhaal je ook nog ergens bekend voor of ik zal het proberen terug te zoeken voor je. Maar zij was dus WEL zwanger....... En jij dus ook. Ik denk dat die digitale testen gewoon meer  tijd en hcg  nodig hebben en dus pas als laatste test positief testen. Ga er anders nog eentje van het kruitvat ofzo halen. Die geven volgens de berichten hier veel sneller een posi resultaat.

Ik ga even voor je op zoek.

Groetjes Mariska

schreef vorige week vrijdag om 14:59  
Hoi dames,
nou heb er maar weer een test tegen aan gegooid. Deze keer van de DA merk fijne testen vind ik dit. Maar ook hier zie ik een heeellll licht streepje in het testvakje de controllestreep is vet roze dus hij is goed uitgevoerd. Waarom geven die dingen nou niet gewoon bij ieder zwangerschapshormoon in je lijf veel of weinig maakt niet uit, een dikke vet streep aan. Nou moet ik voor mijn gevoel weer een test kopen shit man wordt er helemaal niet goed van. Maar in de verpakking staat wel dat het niet uitmaakt of het een   vaage streep is of een dikke vette streep. ALs je geen hcg in je urine hebt geeft die test absoluut geen streep, dus nou ja morgen moet ik ongi worden maar voel nog niks aankomen en gooi er dan maar weer een test tegenaan. Alleen dan in de vroege ochtend met ochtendurine.Weten jullie of testen in je straal beter is als in een potje onderdompelen of is andersom beter.
Nou in ieder geval bedankt dit heb ik weer lekker van me afgeschreven
dikke kus van Leonie
Hoop zo dat ik ook mee mag naar het januariforum lijkt me super leuk.

Hoi
nou ja ik kon gewoon niet meer wachten tot moederdag dus heb er nu al een test tegen aangegooid. Deze keer een digitale leuk hoor die afwisseling. Nu heb ik een vraagje want ik schrok een beetje.
De test zelf gaf aan "niet zwanger"   ok dacht ik jammer maar misschien te vroeg getest. Maar toen ik hem eruit haalde waren er toch duidelijk 2 strepen te zien daar ben ik dus van geschrokken want twee strepen is zwanger toch ????
ik naar de clearblue lijn gebeld en die zeiden dat je die strepen niet serieus kunt nemen grrrrrrr wat is het nou????
Nou is mijn vraag kun je ze echt niet serieus nemen of is er al een beetje hoop voor mij? Heeft iemand anders dit ook gehad en had die ook twee strepen en belangrijker nog was die gene ook daadwerkelijk zwanger geef me asjeblieft een leuk antwoord???
hahahhaaah ben een beetje uit mijn doen nu.
Dikke knuffel Leonie

Nou zo  is  de knip en plak les van Doortje niet voor niets geweest. Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Groetjes Mariska.

Terug
Bovenaan