Ik ben op dit moment 10 weken zwanger, toen ik erachter kwam was onze kortstondige datingfase al over(2,5maand) Uit paniek heb ik hem verteld dat ik zwanger ben ik was toen 6 weken zwanger, en hij was woedend ik moest het weg laten halen en het was gedoemd om te mislukken zonder beide ouders! Heb het 2 weken laten rusten en toen weer contact gezocht ook toen was hij woedend, moest maar abortus etc doen. Dus had het erbij gelaten wat voor veel stress zorgde "hij zocht zelf wel contact op als hij wist wat hij wou" tot afgelopen donderdag en hij contact opnam, hij was poeslief wou alles weten en begon zelf te flirten.. ik vond het walgelijk, hij wil graag een kop koffie komen drinken en erover praten hij weet niet wat zijn rol hierin zou zijn etc. Een dag later stuurde hij weer een bericht en de dag daarna ook, heb hier kortaf op gereageerd, zit er niet op te wachten om elke dag een bericht van hem te krijgen. Ook vond hij dat ik maar moest gaan daten, want hij deed dat ook, wat me behoorlijk geraakt heeft. Hij date er gewoon op los terwijl hij weet dat ik zwanger ben gaat door met zn leven alsof er niks aan de hand is. En verwacht dat ik ook maar met iedereen ga daten erg kortzichtig. sindsdien heb ik het gevoel dat ik het misschien toch moet beëindigen omdat ik er tegen op zie om hem weer te zien na de bevalling, word hier zo onzeker van en bezorgd me onwijs veel stress ik vind het zo egoïstisch van mezelf en ik denk dat ik in een fase zit, wat zouden jullie doen? Ofnouja een advies of mening zou al fijn zijn..