Radeloos

<p>Goede avond lieve leden</p><p>even een vraag voor mijn zus. <br />haar dochter van bijna 5 word nu al een paar dagen ieder half uur huilen en ontroostbaar “wakker” althans het linkt of ze wakker is maar slaapt wel degelijk 23 mei heeft ze pas afspraak bij de kinder arts maar ze is radeloos op dit moment. Heeft iemand tips wat het zou kunnen zijn of wat ze er aan zou kunnen doen? </p>
 
Onze oudste van bijna 5 heeft op dit moment last van nachtmerries. Wat het beste helpt bij hem, is als ik hem echt wakker maak. Dan haal ik hem uit bed, even knuffelen samen op de stoel tot hij rustig is, plasje doen op de wc en weer terug naar bed. Extra knuffel mee die hem "beschermt van nare dromen". 
Als ik hem niet echt wakker maak, dan is hij wellicht even weer rustig, half uurtje en begint hij weer te huilen / jammeren / roepen / armen slaan etc
Wellicht nog wel even goed om te checken dat ze geen last heeft van groeikrampen (echt kramp in de benen, knieën doen pijn) Daar was meneer ook echt ontroostbaar omdat het zo'n pijn deed. Hij krijgt nu extra magnesium en sindsdien van deze soort pijn amper nog last
Succes!!
 
O dat had mijn zusje ook toen ze klein was! Ze sliep wel maar had ogen open en was erg bang. Dit heeft een bepaalde naam. Het ging na een tijd vanzelf over! 
 
Terug
Bovenaan