Radeloos

Vissie

New member
Hallo allemaal,

Vandaag nieuw hier, omdat ik het allemaal niet meer weet haha.

Ik zal eerst even wat over mezelf vertellen;

Mijn naam is Laura en ik ben nu bijna 24. Mijn vriend en ik zijn al een behoorlijke tijd samen en we willen graag een kindje samen.

Ik ben op mijn 14e begonnen met de pil. [microgynon 30] Omdat mijn cyclus nogal onregelmatig was. [met flauwvallen etc  erbij] Daardoor flink afgevallen.

Oktober 2014 ben ik gestopt met de pil. Heel veel last gehad van het ontpillen [opvliegers, misselijkheid, last van darmen, stemmingswisselingen, het hele rataplan.] En 15 kilo zwaarder...

Eerste menstruatie zonder pil liet maanden op zich wachten. Steeds onzekerder natuurlijk en flink wat negatieve testen gehad werd ik uiteindelijk ongesteld.

Heb nu nog steeds een hele onregelmatige cyclus. [de ene keer 6weken, de andere keer 8]

Een keer was ik ook 1,5 maand te laat, en werd ik alsnog hevig ongesteld.

Nu is het dus zo dat ik voor de tweede keer veel te laat was. Negatief getest [of course] Zaterdag wel "ongesteld" geworden, als je het zo mag noemen, want het was vrij weinig. Druppeltjes laat ik zeggen. De keer daarvoor hetzelfde verhaal.

Ik begrijp helemaal niks meer van mijn lichaam.

Heeft iemand dit misschien ook meegemaakt of iets soortgelijks? Kan het zo zijn dat ik alsnog zwanger ben?

Groetjes, Laura

 
Hoi supertje, bedankt voor je reactie!

Wilde de huisarts inderdaad gaan bellen. Helaas is hij er nooit als je hem nodig hebt.
 
Heb wel even de symptomen daarvan opgezocht, maar ik heb geen last van acne [nooit gehad ook] Ik ben niet overdreven behaard, en echt overgewicht heb ik ook nog niet. [1.70m en 78kg]
 
Terug
Bovenaan