Raden maar....

A

Anoniem

Guest
Zoals jullie waarschijnlijk wel weten hebben we ervoor gekozen om het geslacht van de beeb niet te weten.
Nu de bevalling dichterbij komt wordt ik toch wel erg nieuwsgierig: krijgt mijn zoontje er een broertje of zusje bij???
Toch is iedereen ervan overtuigd dat we een  ???? krijgen, zelfs vreemden op straat.
Nou vraag ik me af wat jullie denken: puur gebasseerd op de vorm van mn buik.

Kijken of jullie het goed kunnen raden....

Dus: RADEN MAAR!!!

De winnaar krijgt een mooie  (hihi)

Liefs Nika  

Nu weet ik inmiddels uit ervaring dat de vorm van je buik helemaal niets over het geslacht hoeft te zeggen, maar dat dit puur te maken heeft met de vorm van je lichaamsbouw.
De enige reden waarom ik denk dat je een meisje krijgt is omdat je al een jongetje hebt. That's all! Maar het kan net zo goed gezellig nog een jongen zijn hoor!

Groetjes

whahah ja die buik lachen he ik heb mijn dochters allemaal helemaal rond gedragen en dit een knul die draag ik naar voren en toch geloof ik niet in dat verhaal een punt een jongen en rond een meisje!!

ik denk wel dat je een meisje krijgt geen idee waarom ik denk dat gewoon!
vind het wel heel knap van je dat je het niet heb gevraagt als je een echo kreeg hoor ik ben zelf zo een nieuwschierig type dat ik het moest weten hahaha

veel liefs cora

Uhmmm
Je buik is net als de mijne van vorm dus ik gok een jongetje omdat dat er bij mij ook inzit
plus ik heb meer kans op die bloem want er worden meer jongetjes dan meisjes geboren hahahaha...

Dus een jochieee

'Groetjess

Aan de vorm van je buik kun je echt niet zien wat het geslacht is .

Ik heb bij beide zwangerschappen naar voren gedragen (van achteren is niet te zien dat ik zwanger ben) en de eerste was een meisje en nu is het een jongen.

groetjes,
Ikke mv 1 & ?

hoi

Ik denk dat je de meeste buik naar voren draagt net als ik ,en bij mij wordt het een knul dus een jongen denk ik,bij mijn dochter droeg ik rond.Ben benieuwd.gr wendy 35 wk  

Inderdaad de vorm van je buik zegt niets over het geslacht.
Ze denken altijd dat als je naar voren draagt je een jongetje krijgt, en daarom gok ik dus op een meisje!!!

Een meisje dus.....

Groetjes Renata.

Terug
Bovenaan