Radiostilte....

Het is bijna eng....
De termijnecho is achter de rug en nu?
Volgende afspraak is pas over 4 weken en de kwaaltjes zijn ook zo goed als weg.
Vraag me soms af of alles wel goed gaat daarbinnen...

xxx
Juul

Ooo zo herkenbaar elke dag twijfel ik weer. Terwijl ik toch t hartje vorige nog even een x extra heb gehoord. Ik heb ook weinig kwaaltjes. Toch moest ik vanochtend weer spugen terwijl dat nog niet heel vaak is gebeurd. Ik mag woensdag weer naar de vk en dan weer t hartje luisteren. Neem t nu op mijn tel op dan kan ik er elke dag even naar luisteren.

Liefs tamjo

Dat kan ik me heel goed voorstellen... Al heb ik het idee dat ik hem/haar al een paar x gevoeld heb 's avonds als ik in bed lig...
Dat maakt 't wel iets geruster...

Groetjes

Heel herkenbaar, hoor! Ben nu 14w1d en heb hetzelfde. Geen kwaaltjes meer, dus ja....
Op zich natuurlijk heerlijk, maar het maakt me ook onzeker. Ik denk dat ik het kindje al een paar keer heb gevoeld (dit is mijn 2e zwangerschap) maar denk eigenlijk dat dat nog niet kan omdat mijn placenta aan de voorzijde ligt. En zo blijf ik onzeker....

Gr ingrid

Maar toch denk ik echt dat ik 'm al een paar keer heb gevoeld. Herken het gevoel nl nog wel van mijn vorige zwangerschap. Maar ga dan toch weer twijfelen of het wel echt kan.

Het kan echt wel! Vooral als je al eerder zwanger bent geweest kun je vanaf 13 weken hem/haar al voelen (zeggen ze).
Ik zelf herken het ook redelijk (denk ik) omdat ik 2 zussen heb die al zwanger zijn geweest en 1 nu ook is.

@ingrid, ook ik heb de placenta altijd aan de voorkant, het kan verschil maken maar hoeft niet, ik heb de kleine ook al een aantal keren gevoeld en vandaag 2x,,joehoe! Ook hebben ze me altijd flink geschopt, ondanks dat dus soms gezegd wordt dat je minder voelt! Nou dan was die extra bumper soms maar goed, want het waren echte voetballers ;-)
@juulke, lekker genieten meid, alles is goed, minder klachten, je hoeft je echt geen zorgen te maken, lekker tegen je baby praten, dat vind ik altijd fijn!
Groetjes MJ

Terug
Bovenaan