Rainbowbabies en simplycolors

Hallo mama's, een tippie:

Op de sites van rainbowbabies en simplycolors kun je nu behalve teksten ook héééle leuke plaatjes op kleding laten drukken. Ik word er errug hebberig van en kan maar niet beslissen welke ik wil hebben voor Isa. Vind er zoveel leuk!

Grtz. Poppetje71

ha Poppetje71

Ik ben ook helemaal weg van raibowbabies! Ik koop er geregeld wat. Mijn laatste aanwinst is een truitje voor Thomas met " knuffel mij ! " erop. En iedereen vind het zo schattig dat ie dan accuut geknuffeld word. Ik doe daar ook veel kraamcadeaus laten maken. Favoriet is een romper of truitje met daarop " 100 % made by naam papa en naam mama " Deze is altijd goed voor veel oooh's en aaaah's.
Maar ik word er zelf ook wel een beetje hebberig van, heb de site ook bij de favorieten staan!

-X- Marieke

Ik heb ook al tig dingen voor Hjerre aangeschaft. Ik vind de kleuren zo mooi!
Het leukste was nog het tshirtje met ' papa's Hjerre' erop als verrassing voor mijn man. Het is dat ik even op de centjes moet letten, maar die prentjes die trekken zoooo aan!
Misschien ga ik wel een koninginnedag shirtje bestellen met een kroon erop....hahaha.

Groetjes Hanneke

Jahaa, errug leuk die sites! Ik heb zelf al diverse malen bij rainbowbabies besteld (bevalt supergoed), en van mijn werk heb ik als kraamcadeautje een shirtje van simply colors gekregen met Isis' naam erop. Ik vind alleen de opdruk op dat shirtje niet van echte goed kwaliteit, herkennen jullie dit?

Groetjes,
Myrna, mama van Isis (vandaag een half jaar, hoera !)

Terug
Bovenaan