Ramel Bijt Ring

<p>Van een vriendin heb ik een super leuke bijt/rammel ring gekregen van het merk Sophie de Giraffe. Kleine is gisteren 4 maanden geworden dus tijd om hem uit de verpakking te halen.</p><p>MAAR..... nu blijkt dat het hoofd van die giraffe erg hard is, de kleine man is erg sterk en slaat regelmatig woest om zich heen, oa tegen zijn eigen ogen en neus aan, maar omdat hij tot nu toe alleen knuffels in zijn gezicht slaat zag ik geen probleem. Nu gaf ik hem deze ring en hij begon direct te slaan, woest maaien met zijn armen enz, nu zag ik al direct voor mij hoe het oortje van dat harde giraffe hoofd zo in zijn oog geboord zou worden met blindheid tot gevolg, of hij zichzelf een gebroken neus zou slaan met het gehele giraffe hoofd..... </p><p>Wat denken jullie, terechte zorg? Dus niet meer aanbieden?</p><p><br />Hier een plaatje: https://www.kleinegiraf.nl/nl/sophie-de-giraf/sophie-de-giraf-speelgoed/sophie-de-giraf-multi-textuur-rammelaar-op-witrode-hangkaart</p>
 
hoi
Ik denk dat het wel zal mee vallen je kleine zal niet zo gouw zijn ogen met een speeltje uitprikken maar als je je daar zorgen om maakt kun je m nog een maandje in de kast laten liggen en speeltjes van rubber geven  
 
Zal wel meevallen denk ik hoor, maar doe vooral wat je zelf prettig vindt! Ze kunnen inderdaad wild zwaaien, en met iets hards doet dat misschien ook wel eens even flink zeer. Ons zoontje heeft zich een tijdje terug ergens mee een blauw oog geslagen denk ik, oepsie! Heb hem er echter niet over gehoord (anders wist ik wel waar het van kwam), en zo leren ze wel wild zwaaien ook gevolgen kan hebben.
 
Terug
Bovenaan