ramen lappen...

A

Anoniem

Guest
hoihoi!

oke.. t is echt niet het allerbelangrijkste.. ik weet het; de wereld vergaat niet als het niet gebeurt.. MAAR: het weer is er perfect voor vandaag! Ramen lappen...
Ik ben benieuwd hoeveel opmerkingen ik krijg van mensen die langs komen.. dat ik dat toch zou moeten laten.. of laten doen.. of gewoon niet..
Want morgen komt de kleine! (geplande ks)

Zijn er meer die toch stiekum gewoon die dingen willen doen die eigenlijk niet meer kunnen!??

Hou jullie op de hoogte van de reacties!

Groetjes, Margreet
38 wk 4d, 13 dec. ks.

Hoi,

wil je alleen even héél véél succes wensen morgen!
Dat alles maar zeer voorspoedig mag verlopen!

Liefs Nakomertje,

Houd je ons nog even op de hoogte??

Hee Margreet,
Ik heb mijn ramen ook gezeemd, maar niet de dag voor ik onder het mes moest!! Ach, als je er de fut voor hebt, waarom zou jehet dan niet doen. Ik geloof dat het niet goed is om te rekken, om je armen heel ver uit te strekken, ivm je banden. Daar kun je last van krijgen. Nou als dat nu nog van die ene dag moet afhangen....
Er werd ook ooit iets gezegd over de navelstreng die rond het hoodje gaat zitten als je je uitstrekt. Volgens mij is dat een fabeltje en is dat bij jou al helemaal geen probleem, omdat je die ks morgen hebt.
Lekker he, als je ramen weer schoon zijn!
Patricia 41+2

Het is gelukt!

Nou ben ik ook wel zo slim geweest om het precies te doen terwijl alle kinderen op school zitten; dus geen moeders die langskomen en opmerkingen kunnen maken (school zit om de hoek). En de buren waren ook precies net even weg.. scheelt ook weer! haha!

Maar ben erg blij dat t gebeurt is! Ziet er lekker schoon uit.. en dan kan straks de 3D ooievaar op een schoon raam bevestigd worden!

Groetjes, Margreet

Hoi hoi,

ten eerste succes morgen!!!

Enne 3 jaar geleden was ik ook mn ramen aan t lappen, ik was toen 41+5 dagen zwanger...Als je je toch goed voelt moet je lekker doen wat je zelf aankan!!!

Groetjes Valerie

Terug
Bovenaan