rammelen

ik ben femke. ik ben a.s. maandag 16 weken oud en ik kan rammelen. ik ben er niet echt vroeg mee, maar ineens vind ik dat wel leuk om te doen.
wat vinden jullie leuk om te doen?
ook een hobby van mij is om mijn moeder te pesten.
ik drink soms mijn fles niet helemaal op. dan ga ik gewoon als ik de fles in mijn mond heb heel hard lachen. en dan hoef ik mijn fles niet meer.
hahahaha!
gr femke

Hoi Femke,

Ik kan ook rammelen! En knisperen met mijn knisperboekje!

Duimen doe ik soms, maar meestal heb ik mijn wijs- en middelvinger in mijn mond. En als mama heel lief is, mag ze 's ochtends ook even op mijn vingers zuigen!

Verder vind ik het ook leuk om mijn activitycentre heel hard tegen de spijlen van de box te slaan. Eigenlijk houd ik van alles wat herrie maakt, jij ook?

Mzzl!

Esther

ik ben Alana bijna 17 weken oud en ik hou ook van mama pesten, papa plas graag onder en ik vind het geweldig om aan mijn mama's haar te trekken en dat doe ik vaak en erg hard hahaha, mama moet constant mijn viingers lospeuteren maar ik pak het gewoon opnieuw. ik heb ook een mooi speelgoed kastje aan de box hangen. en daar trap ik vaak tegen aan, hij doet het niet echt goed meer maar ik hard genoeg trap dan maakt hij weer een beetje geluid want mama kan het liedje niet iedere keer afspelen, duurt maar een minuut en dat is te kort hoor. dus doe ik het lekker zeluf!

liefs Alana

ik vind mijn moeders haar erg interessant elke keer als ik eraan trekt zegt mijn moeder auw en dat vind ik leuk!!   :)     mijn moeder moet dan ook elke keer mijn vingertjes lospeuteren haha en daarna pak ik het gewoon weer vast haha .
ook vind ik het knisperboekje en de rammelaar erg leuk om mee te spelen!

groetjes veel liefs stef

Terug
Bovenaan