hoi Ramona,ik las net je berichtje maar waarom geven ze jou geen abortuspil dan??Mijn gyn zei dat hij absoluut niet wilde curriteren omdat dat in zo'n vroeg stadium ook schade toe kan brengen,ik wil je echt niet ongerust maken hoor!Je hoort het wel vaker dat het ook wel wordt gedaan.
Dit was voor mij de tweede,ik heb een zoon van 12 jaar,ik was er nl vroeg bij.
En in gedachten loslaten wil ook nog weleens helpen om het op gang te laten komen,ik snap best dat je er tegenop ziet hoor,zou ik ook hebben.
Ik kreeg een abortuspil mee maar wilde er gelijk en zo snel mogelijk qua gevoel van af toen en toen kwam het ook gelijk,heb de pil niet hoeven slikken.
Sterkte en hou je taai he,en geef jezelf de tijd het te verwerken als het dalijk achter de rug is,hou me op de hoogte!
Liefs
Snoopy
Dit was voor mij de tweede,ik heb een zoon van 12 jaar,ik was er nl vroeg bij.
En in gedachten loslaten wil ook nog weleens helpen om het op gang te laten komen,ik snap best dat je er tegenop ziet hoor,zou ik ook hebben.
Ik kreeg een abortuspil mee maar wilde er gelijk en zo snel mogelijk qua gevoel van af toen en toen kwam het ook gelijk,heb de pil niet hoeven slikken.
Sterkte en hou je taai he,en geef jezelf de tijd het te verwerken als het dalijk achter de rug is,hou me op de hoogte!
Liefs
Snoopy