Ramona

hoi Ramona,ik las net je berichtje maar waarom geven ze jou geen abortuspil dan??Mijn gyn zei dat hij absoluut niet wilde curriteren omdat dat in zo'n vroeg stadium ook schade toe kan brengen,ik wil je echt niet ongerust maken hoor!Je hoort het wel vaker dat het ook wel wordt gedaan.
Dit was voor mij de tweede,ik heb een zoon van 12 jaar,ik was er nl vroeg bij.
En in gedachten loslaten wil ook nog weleens helpen om het op gang te laten komen,ik snap best dat je er tegenop ziet hoor,zou ik ook hebben.
Ik kreeg een abortuspil mee maar wilde er gelijk en zo snel mogelijk qua gevoel van af toen en toen kwam het ook gelijk,heb de pil niet hoeven slikken.

Sterkte en hou je taai he,en geef jezelf de tijd het te verwerken als het dalijk achter de rug is,hou me op de hoogte!
Liefs
Snoopy

Hoi Snoopy, ik wist helemaal niet dat dat kon. Ik heb nog aan de verloskundige gevraagd of er geen pillen, injectie e.d. waren. Ze zei dat zoiets niet bestond en dat ik gewoon moet wachten. Ik zou eerst 2 weken moeten wachten om te kijken of het vanzelf kwam, maar ik werk in het ziekenhuis en heb zelf kunnen regelen dat ik gisteren bij de gynacoloog kon komen en woensdag gecurreteerd. Anders had ik pas na 2 weken terug mogen komen, dan pas naar de gyn. Dan had ik bijna 3 of 4 weken verder geweest. Dat wilde ik echt niet. Ik vind het nu al heel lang duren. Je bent gewoon niet echt gerust, omdat je niet weet wanneer het komt en of het wel komt. Het is nu toch al 3 weken niet meer in leven, dus ik heb ook zo het idee, waarom zou het nu wel ineens komen?? Maar ik wacht nu toch nog maar gewoon af tot woensdag en als dan niks spontaan is begonnen, ga ik voor de curretage. Ik laat het je weten! Lees je ook nog weleens mee in het novemberforum?? Ik nog wel, maar ik moet eerlijk zeggen dat het me soms wel pijn doet als ik al die leuke berichtjes zie over echo's enz. Ik gun het ze van harte hoor! Maar waarom bij mij nu niet?? Ik moet wel zeggen dat iedereen heel erg lief voor me is. Ik heb hele lieve kaartjes gekregen en zelfs 2 bossen bloemen, vind ik echt heel leuk. Maar ik probeer ook wel positief te blijven en mijn tijd komt vast nog wel! Liefs Ramona

Tuurlijk meid,wij gaan er weer voor toch!maar het is inderdaad heel erg fijn als iedereen zo lief om je heen is,ik had dat ook want iedereen had al 6,5 week eerder allemaal kaartjes gestuurd maar toen met de miskraam weer,dat vond ik erg fijn,ze zitten ook in een speciaal mapje met de eerste echofoto erin,dat is voor mij het plekje.Ik kijk nu bewust even niet meer op het novemberforum want ik heb dus hetzelfde,word er soms verdrietig van en dan pijnig alleen maar mezelf ermee toch? Mijn tijd komt wel weer!Misschien dalijk samen op een nieuw forum? Zou leuk zijn.

Ik kreeg die pil van mijn gyn in het ziekenhuis ,het ios dus eigenlijk een pil tegen maagzweren en maagzuur en mag je dus eigenlijk absoluut niet slikken als je zwanger bent,mijn gyn vertelde me dat het nog niet zo lang wordt gebruikt maar nu onderzocht is dat dit bij een miskraam de minste bijwerkingen heeft.Het ziekenhuis waar ik loop heeft wel meer van die dingen,zo vertelde hij me ook dat zij als eerste ziekenhuis k.i. zonder hormonen gaan toepassen omdat uit een onderzoek is gebleken dat het zo weinig verschil heeft of je met of zonder toepast.
Ik mag dit nog 3x doen maar heb gezegd dat ik dat pas wil gaan doen als ik weer een paar jaar verder ben en echt haast moet gaan maken wat mijn leeftijd betreft,wel fijn dat ik dat nog achter de hand heb zeg maar.
Als je het leuk of fijn vindt kun je me mailen, snoopy_30629@hotmail.com
Misschien tot mails,liefs en kop op he
Gelukkig hebben we het forum ook nog
Snoopy

Terug
Bovenaan