Ramona

Ha Snoopy, ik heb denk ik de ergste 3 dagen van mijn leven gehad, afgelopen week. Maandag hele dag krampen gehad en bloedverlies. 's Avonds rond 7 uur, is het vruchtje afgekomen! Veel, heel veel bloed verloren, maar ik was aan de ene kant ook wel opgelucht dat mijn lichaam het zelf gedaan had. Moest gisteren naar de gyn. om te kijken of alles weg was. Helaas zat er nog heel veel weefsel en daarom moest ik dus vandaag toch gecurreteerd worden! Dubbelop zeg maar. Maar ik moet zeggen dat de curretgae me alles is meegevallen. Ik heb maandag en dinsdag meer afgezien als vandaag. Ben nu ook wel "blij" dat het nu achter de rug is. Ik hoop dat ik snep weer opgeknapt ben, heb last van bloedarmoede en dan zien we verder wel. Hoe gaat het met jou?? Liefs Ramona

Tjee meid,wat een rotdagen voor je zeg!Hou nog ff vol he dan kun je er weer tegenaan!Sterkte,en wel fijn dat je lichaam het toch zelf heeft gedaan.

Met mij gaat het prima,zit behoorlijk in spanning op dit moment,mijn zus is al vanaf vanochtend in het ziekenhuis,moest worden opgewekt en ik heb nog steeds niks gehoord en ben bang dat er iets of helemaal fout zit of een keizersnee,ik word van mezelf ook gek,had maandag wat bruinige afscheiding maar verder niks meer sinds gisteren en allen wat rugpijn wat soms ook weer helemaal wegtrekt,zou ik alweer zwanger zijn?
Ik word er nu alweer gek van van die onzekerheid,maargoed ik zal je de rest besparen want je hebt nu wel ff genoeg aan jezelf,heel veel sterkte en doe het rustig aan he
Liefs
Snoopy

Ha Snoopy, dat zou toch wel geweldig zijn, als je nu weer zwanger zou zijn. Ik duim voor je hoor! Wanneer is je NOD? Of ben je nog niet ongesteld geweest na de miskraam? Ik hoop toch ook weer snel zwanger te zijn. Ik heb nu best wat bloedverlies en zolang ik dat heb, mogen we niet vrijen (ik heb er nu ook nog even geen behoefte aan hoor). Maar ik verlang nu eigenlijk meer dan ooit naar een kindje! Hoe is het met je zus?? Spannend! Is alles goed gegaan?? Groetjes Ramona Ik heb trouwens dat nieuwe forum ook gezien! Goed initiatief!!

Hoi ramona,nou ik ben dus in de nacht van 28-29(mijn verjaardag)heel erg ongi geworden,leuk cadeautje hoor,maargoed mijn zus is eindelijk bevallen van een zoon,was allemaal erg moeizaam,ligt ook nog steeds in het zhuis en ik ga pas over een week langs,eerder kan ik het zelf ff niet aan nu.
Liefs
Oja ik schrijf nu alleen nog op het nieuweforum,kom je ook daar heen?
Liefs en doe het rustig aan he
Snoopy

Terug
Bovenaan