rampenplan

sinds meneer draait kan ik iedere keer naar boven om hem weer goed te leggen. hij kan namelijk nog niet terug. gevolg: meneer heeft het door n als hij geen zin heeft om te slapen, draait hij op zijn buik.

Ja dat heb ik ook wel gehad maar dan andersom, legde 1 van de jongens op de buik en die rolde dan naar de rug en kon niet meer terug!
Ik zou gewoon een aai over de bol geven en weer weglopen, anders wordt het een spelletje (en dat wint mama nooit,,haha)

Pffff wat ben ik blij dat Connor al weer terug draait ook! Vreemd alleen is dat hij in bed niet draait! Hij blijft gewoon lekker liggen (?) Ach, waarschijnlijk gaat ie nu ik dit schrijf spontaan heen en weer draaien hahahaha. Iedere keer als ik denk dat hij iets doet of juist niet gaat ie het doen of houd ie er mee op. Ik hou jullie op de hoogte hahaha ;-)

Had em al een paar keer proberen te laten liggen. Maar hij zat tot 2 keer toe met zijn hoofd tegen de spjilen. Tijgeren gaat namelijk ook. En ook met slaapzak helaas.

@mj Het spelletje is al begonnen. 18-0 voor Tjerk ben ik bang hahahahaah.

Jochem slaapt op zijn zij maar ik leg een soortje van kussentje tegen zijn buik/beentjes aan waardoor ie niet door rolt want hij kan ook niet terug.
Hij kan dus alleen terug rollen op zijn rug....
Misschien een idee?!

Terug
Bovenaan