Rand prematuur

Hallo dames ik ben bevallen van een rand prematuur( 35 weken ) nu moeten wij in het ziekenhuis verblijven omdat hij in het begin aan het infuus moest en ik ook vanwege koorts nu is dat gelukkig allemaal al niet meer nodig maar hij heeft nog wel sonde voeding (gekolfte moeder melk)omdat hij mijn borst niet volledig pakt en drinkt heeft iemand ervaring hiermee kunnnen jullie tips geven en heeft iemand hier ervaring mee over hoe lang het kan duren tot hij optimaal drinkt ik word hier wel verdrietig van en voel dat ik hem te kort kom

Hallo,
Gefeliciteerd met je kleintje. Wat jammer dat de start niet is zoals je gehoopt had. Maar wat fijn dat je gekolfde melk geeft ipv kunstvoeding.  Ik heb geen ervaring met prematuren maar wel met bv die niet lukt. Ik heb ergens gelezen dat voor de hechting het ook goed en fijn is om je kindje op je pink te laten sabbelen als de borst (nog) niet lukt. Dat heb ik gedaan. Kindje lekker bij je houden en op je pink laten zuigen. Zo hadden wij onze intieme momentjes. Mijn kleintje pakte dan met twee handjes mijn hand en lag dan lekker op mijn pink te sabbelen. Heel schattig.
Ze hebben toch wel een lactatiekundige in het ziekenhuis? Die kan je helpen met het voeden. 
Veel sterkte en ik hoop dat je kindje snel bij jou kan drinken. 

Beste nne ba.
Gefeliciteerd met je kleintje!
Mijn zoon' s zijn ook te vroeg geboren oudste met 34 weken en de jongste met 35 weken. Zij hebben gelukkig niet lang in het ziekenhuis gelegen oudste 2weken en de jongste 1 week. Ik kon ze ook geen borstvoeding geven ivm te weinig zuigkracht. dus toen ben ik ze de fles gaan geven die van difrax zijn erg goed voor prematuurtjes. En ze zogen ook op mijn pink hihi helaas doet de jongste dat nu nog hij is in middels 18 maanden? dat is niet zo fijn met tandjes. Ben inmiddels 28 weken zwanger van mijn 3e mannetje hoop dat hij tot 37 weken blijft zitten.