Randprematuur ervaringen

<p>Hallo dames,</p><p>ik ben in februari bevallen van een randprematuur baby (5 weken te vroeg)hij is nu 7 weken oud en het enigste wat hij doet is huilen wanneer hij wakker hij is maar heel even rustig en valt ook erg moeilijk in slaap overdag ook komt hij ieder 2 uur voor voeding vragen.nu ben ik erg benieuwd naar julie ervaringen met randprematuur baby’s ik word erg onzeker door al het gehuil</p><p>graag jullie tips en ervaringen ☺️</p>

Hallo nne ba,
Toevallig dat ik dit lees maar ik heb echt precies het zelfde. Ze is 4 weken te vroeg geboren en is nu 8 weken oud.
Mijn meisje is gewoon niet te vrede na haar voeding en doet overdag korte hazeslaapjes. Ze huilt zoveel en het lijkt of ze zoveel pijn heeft. 
Gister bij het ziekenhuis geweest en ze vertelde dat het nu de hoogte piek is met krampen. Zolang ze snachts slaapt is er niks aan de hand.. dat is wat ze zei 
Hoe vaak krijgt je kindje nu voeding en hoeveel? 
Ik zelf twijfel ook met alles en lees ook graag mee.

@larissaselina
het is erg afwisselend bij hem hoe vaak hij drinkt en hoelaat ik zie hier berichten staan van mensen die gewoon vaste tijden hebben mij lukt dat absoluut niet vandaag was het dan bvb 7 voedingen van 120 ml en hoe is het bij jullie qua voeding ? Hoevaak en hoeveel ?

Ja ik geef haar voeding wanneer ze komt. 
Meestal 6/7 flessen van 100cc ze weegt nu 3700 gram. Ze is geboren op 17 februari en woog 2535.
Ze krijgt meestal om de 3uur een fles maar dat is omdat ze telkens zelf komt. In de nacht slaapt ze wel door van 00:00 tot 06:30
Dinsdag moet ik naar het CB en dan wil ik toch echt naar om de 4 uur een fles ofz. Alleen merk ik dat na twee uur ze constant al honger heeft.(Ze eet heel haar handen op haha) Volgens het ziekenhuis mag ik ook echt niet meer voeding geven dan 100cc.
Wat je ook nog kan doen op Facebook hebben ze speciaal voor prematuurtje een groep. Daar kan je lid worden mee lezen en eventueel zelf iets plaatsen. 
Kleine kanjers heet het.

Om de 4 uur voeden met 8 weken duurt te lang voor zo'n kleintje. Ik weet dat het lekker makkelijk is maar rond die leeftijd hebben ze minimaal om de 2 a 3 uur een flesje nodig. Mijn zoontje is met 4,5 maand over gegaan naar om de 4 uur en hij is met 40 weken geboren.

Mijn kleine man woog 3515 ik heb eigenlijk zonder overleg verhoogd omdat hij anders niet tevreden is en het cb vind ik niet echt goed helpen helaas wow dat ze al al lekker doorslaapt in de nacht heerlijk die van mij diet dat helaas niet dan haalt ze haar slaap van overdag dus goed in haha ik zal even kijken op de fb pagina dankje ! 

Terug
Bovenaan