Ranitidine

<p>hoi allemaal</p><p>Ons zoontje van 8 weken krijgt sinds afgelopen vrijdag ranitidine voor de reflux waar hij erg veel last van heeft.</p><p>Nu ben ik benieuwd naar ervaringen met dit drankje en reflux bij baby s. </p><p>Werkte het snel ? Na hoeveel dagen zag je resultaat en Werdt je baby hier echt rustiger van dat hij minder last had? Wij dikken daarnaast de voeding nog in met nutriton omdat hij anders teveel spuugt.</p><p> </p><p>Bedje omhoog, allerlei manieren van voeden, indikken, rechtop houden etc doen we al. </p><p> </p>

Hoi Chantal, nee helaas nog niet. Ik hoop zo dat het snel gaat werken.
De arts gaf al aan dat het wel 2 weken kan duren voordat het werkt dus was benieuwd hoe snel t bij anderen ging.
Ons zoontje slaapt ook nauwelijks dit wijten we aan de reflux. Dus hopelijk wordt dat ook net even wat beter zometeen. 
Duimen maar 

De arts gaf al aan dat het wel 2 weken kan duren voordat het werkt dus was benieuwd hoe snel t bij anderen ging.
Ons zoontje slaapt ook nauwelijks dit wijten we aan de reflux. Dus hopelijk wordt dat ook net even wat beter zometeen. 
Duimen maar 

Duimen maar 

Ja zeiden ze toen bij ons indd ook nu je dat zegt over die twee weken.
Hopelijk slaat het heel snel aan want als ze er ook niet meer goed slapen is wel
erg vervelend!!
Ik gebruik ook daarbij nog nutriton ongeveer 2 schepjes in fles van 150 water.
Hoeveel doe jij erbij? 

Terug
Bovenaan