Raplay dag 1

Zoals laatst een keer afgesproken zou ik laten weten wanneer wij begonnen met raplay.

Nou gisteren was de eerste dag, ze kan al goed in der stoeltje zitten, dus we zijn begonne. Op het menu stond Brocolli. Ze heeft 1 roosje gekregen van ons. Ze vond het erg leuk om bij het eten te zetten en met haar brocolli te 'spelen'. ze stopte het in der mond en ze trok een vies gezicht maar ging wel gewoon door. Ze heeft denk ik niks binnen gekregen want ze sprietste alles weer uit. En ze heeft maar een keer een hele lichte kokhals reflex gehad, Wij beschouwen gisteren als een suc6 want ze had er plezier in en alles zat onder. Vandaag krijgt ze het nog een keer, kijken hoe het dan gaat.

Hoi ik ben vandaag officieel begonnen. Kreeg al broodkorstjes en dat ging al goed. Maar nu was kyan ook aan het poepen tijdens het eten. Dus niet helemaal geslaagd. Morgen weer een nieuwe dag.
HIer stond wortel het menu. Ook wel kokhals reflex, maar viel mij alles mee.

x

2de dag heeft ze weer brocoli gehad, het ging al wat beter. Ze stopt alleen iedere keer ook haar vinger samen met het eten in haar mond:p dus kauwen gaat een beetje moeilijk dan. Ik denk dat ze een beetje op heeft, maar ze heeft er zeker plezier in. Vannavond krijgt ze een stukje broodkorst.

Wat leuk om te lezen!! Ik moet nog 1 maand wachten, maar ik heb niet het idee dat ze nu al wat mist of wil. Dat hoor je nog wel eens. Ze steekt wel alles in haar mond maar dat doet ze al weken en ik vind dat geen teken van ik wil eten maar ik zie dat meer als dingen ontdekken. Succes!!

Nog 3 weken en dan gaan wij ook beginnen.

Hoe ziet jullie schema gedurende de dag eruit? Vind het nog zo gek om straks niet meer alleen BV te geven. Maar heb er ook zin in ben zo benieuwd hoe hij het gaat doen.

Hoi ik heb nog geen schema. Kyan is over 2 weken pas 6 maanden en doe nu gewoon wat.

Ga straks naar het CB en dan ga ik een duidelijk schema vragen. heb wel mijn ideeeen

x Yvonne

Onze kleine is 5maanden en 5 dagen nu, dus wij hebben niet gewacht op de 6 maanden. Ze krijgt nu tussen 4 en 5 uur haar fles, ligt eraan wanneer ze wakker wordt, om half 6/6 uur krijgt ze wat te eten.
Vandaag gaan we ook in de middag haar wat broodkorst geven, dit was gister namelijk een groot suc6.

Terug
Bovenaan