Raplay na een week

We zijn nu weer ruim een week verder en het eten is een daverent suc6. De kleine geniet er echt van om 's-avonds samen met ons te eten. Gister heeft ze 1 blaadje witlof en 1 partje aardappel helemaal opgegeten. We hebben na de eerste dag ook nooit meer gehad dat ze moest kokhalzen. De bende is ook al een stuk minder.

Op dit moment kan ik me ook niet voorstellen waarom kinderen maanden aan een stuk alleen maar gepureert of met kleine stukjes erin eten. (niks ten nadele van de mensen die zich er prettig bij voelen). Maar als je het idee hebt dat je iets anders wil dan potjes is dit zeker aan te raden. En die vieze gezichten ja die hebben wij nog steeds:D

Vraagje: het lijkt mij ook wel wat. Wil graag dat Aron ook bij ons avondeten erbij zit en dan ook wat eet maar hij kan echt nog niet zitten.
Kan rapley ook in t wipstoeltje? Daar krijgt hij ook fruit in.

Het belangrijkste is dat ze zo goed als rechtop zitten.
Anders kunnen ze het eten namelijk naar de keel toe rollen terwijl het kindje er nog niet klaar voor is. Wij hebben zelf geen wipstoeltje dus ik weet niet hoe recht kinderen in z'n stoeltje zitten. Whij zetten haar in een kinderstoeltje en doen handdoeken aan haar linker en rechterkant zodat ze niet opzij hangt. En als ze moe begint te worden en onderuit zakt halen we haar uit de kinderstoel.

Terug
Bovenaan