Rapley???

Hoi mama's,

ik lees net voor het eerst iets over de Rapley methode, kunnen jullie mij daar iets over uitleggen? Ik heb net ook een link aangeklikt die ergens tussen stond en toen begrijp ik dat het gaat over vast voedsel geven met 6 mnd ipv potjes/gepureerd eten.
Hebben jullie daar ervaringen mee en wat geef je dan?
Nou ik hoor graag van jullie,
groetjes van Sonja.

Hoi,

http://www.network54.com/Forum/382080/  is een forum over bijvoeding en hier staat ook heel veel over rapley methode. Hier staan links naar artikelen waar uitlegd staat wat de methode inhoudt.  

Mijn zoontje is nu 8 maanden en met 6 maanden zijn we gestart met bijvoeding op de rapley manier. Ik vind het super. In het begin kokhlasde hij veel. Dat  ziet er eng uit, maar het hoort erbij, het is een aangeboren reflex waardoor kindjes zich niet verslikken.  Hij kreeg in het begin ook maar  weinig binnen. Maar het is ongelooflijk hoe snel hij het onder de knie heeft gekregen om stukken eten weg te werken. Na een maand ging het al stukken beter! Het is  prachtig om hem fanatiek in de weer te zien met stukken eten! Ik geef eigenlijk van alles op deze manier. s Ochtends fruit (appel, banaan, mango, druiven, peer) en s avonds een aardappel en groente (brocoli, bloemkool, sperzieboontjes, worteltjes, tomaat, spruitjes, courgette, aubergine, pompoen). Ik leg het voor hem op tafel en hij pakt de stukken dan zelf om op te eten. Ik ben helemaal enthousiast over deze manier!

Terug
Bovenaan