Rapley

A

Anoniem

Guest
Zijn er hier dames die Rapley gaan doen? Ik zou nog wel wat mensen met echte ervaring willen spreken over de methode. Ik ben van plan om met 6 maanden vast voedsel te gaan introduceren, naast de bv.

Vandaaag waren mijn schoonouders op visite: "Nee hoor, dat kan niet met 6 maanden".

Groetjes, Marisa

quote: Marisa7 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-09-2007 12:52:39'));

Zijn er hier dames die Rapley gaan doen? Ik zou nog wel wat mensen met echte ervaring willen spreken over de methode. Ik ben van plan om met 6 maanden vast voedsel te gaan introduceren, naast de bv.

Vandaaag waren mijn schoonouders op visite: "Nee hoor, dat kan niet met 6 maanden".

Groetjes, Marisa

Hoi Marissa,

ik wil ook rapley gaan doen me zes maanden. tot die tijd gaan we   volledig voor borstvoeding. over rapley staan hele leuke foto's op bv.com
beetje lastig typen met baby op schoot

hoi meiden,

misschien een domme vraag maar was is rapley?

grt Jacy

quote: trotse mommy reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-09-2007 13:28:06'));

hoi meiden,

misschien een domme vraag maar was is rapley?

grt Jacy

Hoi jacy,

dat is geen domme vraag hoor. Ik had er een half jaar geleden nog nooit van gehoord. Dan geef de groenten en fruit niet gepureerd maar in stukjes aan je kind. Dan kan je beginnen met zachte dingen zoals gekookte wortel of banaan ofzo. natuurlijk niet gelijk een halve appel.

groetjes van marloes

Oh ok, bedankt voor je reactie. Ik wist niet dat er een naam voor bestond, joh!
Ik blijft het toch fijn vinden deze forums. Ik leer dagelijks wel iets nieuws, hahaha.

Grt Jacy

quote: Inge Flausmaus reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-09-2007 17:56:51'));

Wat is het voordeel hiervan??

x ing

Ik vind het een voordeel dat je kindje gelijk leert om goed te eten. Geen gemier met prutjes enzo. Mijn buurjongen is nu zes jaar en die eet nog steeds potjes Olvarit voor kinderen van vier maanden omdat hij niet van stukjes houdt.Ik vind het ook een voordeel dat je kindje de verschillende consistenties van voedsel leert. Ik kan dan ook niet wachten tot Stijn zesm aanden is en we ermee kunnen gaan beginnen.

Groetjes van Marloes

Hoi Ing,

Voor meer info zou ik even op borstvoeding punt com kijken. Daar staat heel veel info over Rapley.

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan