Rarara waar ben ik?

A

Anoniem

Guest
Normaal plaats ik nooit foto's. Eigenlijk omdat ik nooit wist hoe dat moest en omdat ik geen hyves heb, maar deze foto wou ik jullie toch even laten zien, vind hem zelf zo grappig. Marissa had alles wat in het kastje stond eruit gehaald en was naar binnen gekropen. Ze moest haar kleren aandoen, maar had daar blijkbaar geen zin in. Misschien leuk onderwerp voor volgende fotowedstrijd: verstoppertje spelen, of is dat al eens geweest?

Owja, toen ze eruit kwam, zette ze alles wat ze eruit had gehaald weer netjes terug in het kastje

Groetjes van Bianca mv Marissa

Haha,ik dacht dat je allemaal foto's met vage achtergrondjes had geplaatst,en wij maar raden in welke stad je je zou begeven...nee dus!
Gelukkig maar.

Maar,Leuke foto!
Groetjes Tanja.

Dat zou ook een leuk nieuw thema kunnen zijn voor een nieuwe fotowedstrijd. Foto's van je kind en dan raden in welke stad/land het is gemaakt

Ja,das inderdaad een geweldig thema...'waar ben ik'?
Maar ja,niemand krijgt kans om een thema te bedenken,die Fabio wint steeds....
Groetjes Tanja.

maare....we kunnen zowiezo wel een raad je plekje wedstrijd doen? Ik vind het wel een leuk idee! Wie begint?

Groetjes van Cissy

Leuke foto!!

Maar we hadden al een foto wedstrijd ala verstoppertje spelen!

Esmé mv Kay

Leuke foto! Lief koppie!
Mocht je ze niet achter het behang kunnen plakken weet je waar je ze nog meer kwijt kunt!

Lisenka mv Tessa

Terug
Bovenaan