rarara

ik denk dat ik vorige week een miskraam heb gehad, ben 3 dagen aan het vloeien geweest, net of ik ongesteld was zeg maar.
maar, ik heb nog steeds de symptomen van zwanger zijn, volgens mij nog wat erger, ben ook sinds vandaag wat misselijk en als ik wat eet is het weer over, ook mijn borsten blijven gevoelig en vol....vorige keer bij mijn mk was dit na een paar dagen al over, ook is mijn buik nog iets gevoelig en houd ik lichte lage rugpijn..... miskraam is begonnen vorige week dinsdag, dus al bijna een week geleden, ook ik weet dat het zwangerschaps hormoon nog ff in je lichaam blijft, maar volgens mij ebt dat dan langzaam weg.
wil ik nu dingen geloven die er niet zijn, of zal ik misschien toch stiekum nog zwanger zijn, misschien zaten er wel twee vruchtjes? ik heb geen idee of dat kan of dat ik dingen wil geloven die niet kunnen!
iemand een idee?
 
ik zou eens de VK bellen misschien dat zij een echo kunnen maken om te kijken of er toch nog wat zit of niet.

Ik denk dat dit het enige is wat je eventueel zou kunnen doen?!
 
Hoi Suto,

Ik zou als ik jou was wel even een afspraak maken bij de verloskundige voor een echo. Bloedverlies kan ook voorkomen aan het begin van de zwangerschap, en hoeft niet altijd een miskraam te betekenen. Heb je erge krampen en veel stolsels verloren afgelopen week?
Ik duim voor je dat je toch nog gewoon zwanger bent!

Gr. Judith
 
Terug
Bovenaan