rare ademhaling!! help!!

Phenno maakt sinds vannacht echt rare geluiden alsof hij stikt. Er vormt zich erg veel speeksel (lijkt op slijm) in zijn mond wat hij met moeite krijgt doorgeslikt. doordat hij inademt en het slijm een bel vormt ademt hij dat in en maakt een vreselijk geluid! Tot nu toe red hij zich hier uit. Als ik hem rechtop houd dan gaat het beter. Ik heb vannacht dus rechtop in bed gezeten met hem tegen me aan.
Sinds vanavond zijn zijn oogleden wat rood gekleurd en lopen er traantjes uit het oog.

Verder is hij erg vrolijk! Zijn temp was 37,4 normaal iets lager. Kan niets vinden op internet. Morgen vroeg maar naar de dokter!

Klinkt iemand dit bekent ik de oren???

Groetjes Ank

Het lijkt erg op pseudo-kroep.... dat hebben ze vooral 's nachts. Heel benauwd ademen en een hele rare hoest. ik zou er wel even mee naar de huisarts gaan. Ze kunnen er erg benauwd van zijn. Het kan verder geen kwaad maar naar is het wel. In de douche gaan zitten met de hete kraan aan zodat je kunt stomen is een oplossing, maar de huisarts kan je ook een medicijn voorschrijven en dan is het snel opgelost.
Ze hebben er iets verhoging van... dus dat klopt wel met jouw verhaal..

Tja hij wist het ook niet echt.

We moeten wel zijn luchtwegen goed in de gaten houden.

Nu is alles weer ok? Soms doet hij dat nog wel eens maar dan vergeet hij te slikken en dan verslikt hij zich in zijn eigen speeksel.

Gelukkig is dit bovenstaande niet meer voor gekomen!!!

groetjes

Terug
Bovenaan