haha een hamburger met 4mnd ?!
Wat een volk... maar ach dan laat je dat er later toch weer vanaf zuigen, dat kan daar overal.
Ik heb op een Amerikaanse base gezeten in Afghanistan.. niet normaal: een burgerking, een pizza hut, van die koffie zaken met donuts etc, een px shop waar je vanalles kan kopen snoep etc.. En dan ook in de eetzaal, 's ochtends (good mornin' hunny, what will it be/) kon je enorme omeletten laten bakken, pancakes, wafels, worst etc etc, 's middags kon je allerlei vette tjap krijgen en 's avonds ook, spare ribs kaaspizza's macaroni and chees en je kon zoveel donuts pakken, apple pie en cake en frisdrank tot je rollend naar buiten ging. Gelukkig (voor mij ) hadden ze ook veel vers fruit en sla, want ik moet die vette blerf niet, daar is een papatje van de happie snack in Almere niets bij! Je kon echt zien als er lui van een andere base (zoals Tarin kot) een keer er waren, van die wat magere koppies tussen al die dikke amerikaanse lijfen (en idd die Canadezen.. daar paste ik ook 4x in!)
Het was een heel aparte ervaring... ik ben blij dat we hier nog niet zo zijn doorgeslagen..
Evelien