rare bobbel rechts onderbuik

<p>hooiihooiii</p><p>ik ben nu 17 weken en 3 dagen.</p><p>ik lag net ff op de bank en ineens kreeg ik een heel raar gevoel en voelde ineens in rechts onderbuik een bobbel.</p><p>legde me hand erop en t0en verdween het weer... was dus wel heel kort.</p><p>weet iemand wat dat kan zijn?</p><p>een spier ofso.. of was het kindje die aan het draaien was ofso? heb zoiets nog nooit gevoeld en voelde best wel een beetje raar echt hard gewoon</p><p> </p><p> </p>

Je kindje?? Bij mij waren de eerste bewegingen ook gelijk duidelijke schopjes die mijn vriend ook kon voelen als bobbels en dat met 18 weken. Ondanks de placenta die voor ligt 

Is niet vroeg hoor. Ik voelde met 17+1 een soort gefladder en ik kon al snel voelen welke baby waar lag. Voelde precies waar de hoofdjes en de billetjes zaten

Ik voelde met 15 weken al fladderend gevoel en vanaf 16 duidelijke schopjes en soms alsof de kleine tegen mijn buikwand aan gaat liggen. Het is ook mijn eerste, dus het kan!
Ik ben trouwens van mijzelf ook dun. Volgens mij werkt dat ook mee

Is ook helemaal niet zo vroeg hoor. ;) Ik voelde mijn eerste kindje met 15 weken schoppen en nu de tweede voelde ik zelfs al vanaf 10+5 (scheelt dat het de tweede is, dan weet je al wat je moet voelen). De een is daar gewoon eerder mee dan de ander! Het ligt er ook aan hoe je figuur is (meestal als je weinig buikvet hebt, dan kan je de baby vaak ook al eerder voelen) en hoe je placenta ligt. Een harde bobbel duidt meestal op een hoofd of billetjes, maar kan ook gewoon een voet zijn die net wat harder aan het drukken is. Waarschijnlijk heb jij gewoon een heel sterk kindje in je buik zitten ;)

Terug
Bovenaan