rare buik

heb sinds een paar dagen een raar gevoel in de buik
zoiets als ongi gevoel maar dan minder last van en ook van mijn onderrug
heb ook steeds weer zin in eten
heb ook steken/zeurig gevoel aan de rechterkant bij de eierstokken (denk ik)weet niet precies waar ze liggen
mijn borsten lijken ook iets gevulder maar nog niet zeer wat ik bij de zwangerschap had
heb 30 juli de mk gehad kan het al weer zo snel dat ik zwanger ben of houden mijn hormonen me voor de gek
heb geen test gedaan om te kijken of de hormonen nog aanwezig waren
hebben al wel veel geklust rond de tijden die ik anders had
had een cyclus van 29 dagen voor de mk

hoor graag antwoord van jullie

groetjes van E

Hoi E, het kan inderdaad zijn dat je meteen weer zwanger bent... dat hoop ik echt voor je. Ik had alleen (en ik weet dat veel vrouwen dit hebben) na de miskraam ineens alle zwangerschapskwalen terug. Precies dezelfde klachten als jij. Ik ben nog naar het ziekenhuis geweest om weer bloed te laten prikken om te kijken of ik weer zwanger was.. dat was helaas niet het geval. Volgens mijn arts hebben veel vrouwen na de mk meteen weer het gevoel zwanger te zijn omdat het ontzwangeren van het lichaam net zo kan voelen als het begin van een zwangerschap.
Maar.. wat ik al zei. Ik heb op dit forum ook wel eens meegemaakt dat vrouwen meteen weer zwanger waren dus dat hoop ik natuurlijk voor je. Was het HcG al uit je lijf? Zo ja, dan kun je binnenkort voor de zekerheid even een test doen??

Succes!!

groetjes F.

Hoi E,

Het kan inderdaad dat je al weer zwanger bent. Een kennis van mij is meteen de maand na haar miskraam zwanger geworden. Ik ben zelf twee maanden na mijn tweede miskraam zwanger geworden. Ik hoop dat alles nu wel goed zal gaan!! Succes met testen.

groetjes L

Terug
Bovenaan